Sosyal medya bizi yakınlaştırıyor mu yoksa herkesi daha mı yalnız yapıyor..


O zaman slogan gibi bir cevap vereyim madem;
Sosyal medya uzaktakileri yakınlaştırır; yakınımızdakileriyse uzaklaştırır…
Cevap
3Cevap
Bence yakınlaştırıyor
Kalabalıklaştıkça yalnızlaştık sözü tam buraya uygun aslında.
Yalnızlaştırıyor o yüzden fazla takılmıyorum artik
Daha yalnız.
Herkesi daha yalnız yapıyor
Yakinlastirmiyor.
Bireysellestiriyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?