Merhabalar,
Telefon bağımlılığı en çok kadınlarda mı görülüyor yoksa erkeklerde mi?

Merhabalar,
Telefon bağımlılığı en çok kadınlarda mı görülüyor yoksa erkeklerde mi?

Sosyal medya bağımlılığı kadınlarda bir tık daha fazla. Story olsun wp de durum olsun atmadan duramıyor çoğunluğu. Otomatik olarak telefon bağımlılığı ihalesi de onlara kalıyor
Kadınlar bir şekilde sorumluluk sahibi olduğu için belli bir yaşa kadar en çok erkeklerde görülür.
Cevap
9Cevap
Kadınlarda bence
Kadınlarda görüyorum ben. Bir yere gidildiğinde mesela kadınlar sohbet etmiyor erkekler sohbet ediyor
Erkekler oyun bağımlası kadınlar sosyal medyada çok takılıyor
Kadınlarda daha çok görülür özellikle okula giden kadınlarda.
Erkeklerde teknolojik olarak daha ilerdeler ama kadınlar daha çok kamera olayina odakli cunki güzel gorunecekler gaye baska
Cinsiyet olarak ayırım yapmak doğru değil insana göre değişir.
en çok genç kızlarda var bence, çevremde ne zaman genç kız görsem ellerinde telefon.
Cinsiyetle ne alakası var?
Cinsiyetle pek ilgisi yok gibi. Kişisine bağlı 🖤
kadını erkeği yok gençlerde z kuşaklarında falan
Erkeklerde bence.
kesinlikle erkeklerde
Kadınlarda olabilir.
Erkek
Kadınlar
Erkeklerdr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?