Twitter'ı siz satın alsaydınız, yapacağınız ilk iş ya da atacağınız ilk tivit ne olurdu?
Benim atacağım ilk tivit %100 "Bismillahirrahmanirrahim" olurdu.. Çünkü Bismillah her hayrın başıdır.. :))
Tüm gayr-i müslimleri çatır çatır çatlatırdım.. LGBT'liler filan terk ederdi.. 😄😄

#Vesselam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
İlk iş sosyal medya numarası ya da ehliyeti çıkarırım. Tc kimlik gibi. +18 kimseyi almam gibi.
18 yaş altı diyecektim.
Buranın yeni sahibi benim ezikler diye tweet atarım
"Bismillahirrahmanirrahim" çok mantıklı. Ben de öyle bir tweet atabilirdim.🌼
Ahahhaha adam ya adam 😂😂 ben olsam boş paylaşımlar yapardım
Bot hesapları ve trolleri direk yok ederdim. Sohbet odalarını kaldırırdım. Onlar çıktığı günden beri tweetlerdeki aktiflik baya azaldı. İsteyen wp instagram alır konuşur mk twitter sesli sohbet yeri mi: )
Sadece müslümanların kullanabileceği bir platform hâline getirirdim.
Uygulamaya girerken ki kuş resmi yerine tevhid bayrağı koyardım kaçarlar onlar zaten:)
Twittıri yok ederdim
Bütün erkekleri silerim 🤣
Mekan beni istediğimi alırım 😎
Selamun aleyküm dünya, diye tweet atardım
İlkin algı oluşturan twitleri silerdim.