Twitter'ı siz satın alsaydınız, yapacağınız ilk iş ya da atacağınız ilk tweet ne olurdu?

Twitter'ı siz satın alsaydınız, yapacağınız ilk iş ya da atacağınız ilk tivit ne olurdu?

Benim atacağım ilk tivit %100 "Bismillahirrahmanirrahim" olurdu.. Çünkü Bismillah her hayrın başıdır.. :))

Tüm gayr-i müslimleri çatır çatır çatlatırdım.. LGBT'liler filan terk ederdi.. 😄😄

Bu kadın da dünyaya sevgililerinden darbe yemek için gelmiş resmen.. Kadere bak.. Önce Johnny Depp sonra Elon Musk.. :))
Bu kadın da dünyaya sevgililerinden darbe yemek için gelmiş resmen.. Kadere bak.. Önce Johnny Depp sonra Elon Musk.. :))

#Vesselam

Twitter'ı siz satın alsaydınız, yapacağınız ilk iş ya da atacağınız ilk tweet ne olurdu?
Cevapla