Güncellemeler
+1 yıl
yok alesef hem iphone bildirimleri ve KS bildirimleri açık fakat herhangi bir bildiriö gelmiyor
cihazım iphone 6 fakat uygulamada bildirim gelmiyor neden acaba?
Merhaba,
Uygulamayı kaldırıp yeniden yükleyerek dener misin?
Sorunun devam ederse bize yaz lütfen.
Teşekkürler.
tam siz yazdınız mesajda düzeldi dediklerinizi uyguladım geç oldu ama gelmeye başladı çok teşekkür ederim
Cevap
1Cevap
Merhabalar, bildirimleri devre dışı bırakmış olabilir misin? Bazı ios sürümlerinde bildirimleri açmak için ek olarak izne ihtiyaç duyulabiliyor. Tabi @KızlarSoruyor daha iyi bilir.
Bana da gelmiyor 1 haftadir
bndede aynı 1 aydır yokkk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar