Tamire gönderilen telefon sıfırlanır mı ya da içi kurcalanır mı?

Merhabalar, yaklaşık 1 saat önce telefonumun şarj olmadığını fark ettim kontrol ettiğimde ise şarj kablosunun telefona giren kısmının ıpıslak olduğunu gördüm sildim ettim ama nafile telefonum şarj olmuyor maalesef. Tamire göndermeyi düşündüm ancak bir korkum var. Telefonum sıfırlanır mı ya da içi kurcalanır mı acaba? Fotoğraflarımın yazışmalarımın vs gitmesini istemiyorum. Kapalı bir bayan olduğum için de fotoğraflarımın da görülmesini istemiyorum. Bu konuda hiçbir bilgim yok cahil kaldım umarım komik gelmiyorumdur. Yardımcı olursanız sevinirim..

Tamire gönderilen telefon sıfırlanır mı ya da içi kurcalanır mı?
Cevapla