Örneğin asgari ücret alıyorsanız, 25 bin tl'lik cihaz kullanır mısınız?

Evet, doğru orantılı
Hayır, doğru orantılı değil.
Teknolojik cihazın ne olduğuna bağlı.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Örneğin asgari ücret alıyorsanız, 25 bin tl'lik cihaz kullanır mısınız?

gelirimle orantılı değil. önemsemiyorum ben, telefon geliyor ilk sırada aklıma, çılgınca paralar ödemem. telefon ekranına insan kalbinden daha çok önem veren insanlar var yahu! umrumda değil yani.
telefonumu 4-5 sene kullandım sonra yenisi aldım anneme verdim ona da yenisini alacağız ama ilk bir telefona alışsın diye 2 ci günde ekranını kırdı 5 yılda 1 defa kırılmayan ekran 2ci günden gitti :D
@TheLeonard annenin kalbi kırılmasın, mühim olanı o :)
Zaten akıllı telefon kullanıyordu ama küçük modellerdendi. Şimdi aldık yenisini onunda ekranını çatlatmış köşeden asdfg :)
Yok en son iPhone aldım :D maaşımın 80%
Teşekkür ederim :D
Bazı zevkler için değer..
Ayranı yok içmeye, atla gider wc'ye gibi.. 😄
Cevap
4Cevap
Hayır, doğru orantılı değil.
Bir mühendis adayı ve teknoloji fantezisi olan birisi olarak paramı teknolojik chazlarıma yatırıyorum ve 5 liranın hesabını yaparım ama en iyi en konforlu ve en ucuz cihazı aramaya çalışıyorum. Ve genelde kalite sevidğim için pahalı oluyorlar.
Gelirine göre alınmalı, fiziksel ihtiyaçlar herşeyden daha önemlidir
Değil, en iyisini alıyorum alınca;)
evet doğru
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?