Engelleniyor musun yoksa daha çok sen mi engel atıyorsun?

Engellemek kafa dinginliği bence, iyi ki öyle bir özellik var bütün sosyal medya platformlarında 😅 benim liste burada baya kalabalık.. istek atıyor arkadaş kabul ediyorum geri takip yapamadığım için tekrar atıyor. Yani arkadaşım yazamazsın, ben istesem mesaj kutusunu açardım zaten dimi?
Genelle engelliyorum ama engel yediğim de oldu 😅
Peki sizin listeniz kalabalık mı?
Engelleniyor musun yoksa daha çok sen mi engel atıyorsun?
Cevapla