Poco 5g x4 pro mu
xiomi redmi note 11 pro mu
Önceliğim kamerası ve şarjının iyi gitmesi. Oyun falan oynamiyorum ama şarj makinesi ile de gezmek istemiyorum artık.
şu an iPhone 7 kullanıyorum
Poco 5g x4 pro mu
xiomi redmi note 11 pro mu
Önceliğim kamerası ve şarjının iyi gitmesi. Oyun falan oynamiyorum ama şarj makinesi ile de gezmek istemiyorum artık.
şu an iPhone 7 kullanıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
5 yıldır xiaomi kullanıyorum çok şükür bir problem yaşamadım herhangi bir donma yavaşlama da hissetmiyorum.
Poco diye tel mi olur aw hshshsh yok rocco lolipop shhshshs git iPhone al slk saçma şeylerle uğraşma
Xiaomiden uzak dur, samsung a52 tavsiye ederim
Redmi kullanıyorum.. şarjı çok dayanıklı sesi acayip iyi ama kamerasından memnun değilim..
Şunu söyleyim 2 telefonunda kamerasi iPhone 7 den kötü. Ama şarj olarak 2 gün rahat idare edersin.
Poco x4 pro alın redmi note 11 serisinde çok şikayet var kasası çabuk deforme oluyor
Kamera dersen kullandığın telefon çok iyi, şu an samsung m51 kullanıyorum 7000 mAh sahip. 2 gün şarja takmadığım oluyor
iPhone hariç benim gözümde çöp
Poco kullanıyorum şarjı efsane
İkisinide tavsiye etmem
Redmi
Pocco.
Redmi