Piyasa açısından dolayı hangisini seçmeliyim kafam çok karışık
Iphone 11
Iphone 11 Pro Max
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Piyasa açısından dolayı hangisini seçmeliyim kafam çok karışık
Bak buna boşa para harcama biraz internette dolaş tamam mı sonra bir tane aypon çekilişi göreceksin. Bak şimdi her zaman 2. hakkını kullanınca kazanırsın her zaman çalışıyor sonra da kredi kartı bilgilerini gireceksin 25 tl kargo ücreti ne ise. Sonra kredi kartını çaldırıp kredi kartını patlatacaklar mutlu son
Ne gerek var ya o kadar pahali telefona benım akrabam aldi iphone 13 sonra amca oglu aldi iphone 11 alo dese yeter Android bence guzel gibi ha yanliş anlama beni o kadar para vermeye gerek yok ki daha biriktir araba al 10 milyar var herhalde şimdi dolar yuzun den çok çikti fiyati o kadar verilmez ya ben p 30 lite kulaniyorum 8.5 milyar para var bende almiyorum biriktiriyorum araba almayi duşunuyorum. Para çok herhalde varsa az da bana ver 😅😅
Arabayla telefonun fiyatını bu devirde kıyaslamak da, "alo desen yeter" cümlesini yine bu devirde kullanmak da bir garip bence. Apple pahalı bir telefon markası evet ki şu an zaten 11 kullanıyorum param olduğundan da değil Apple kullanan herkes elinde değer kaybetmeyen bir telefon olduğunu bilir. Örneğin abim altı ay önce 13'ü 17 bine almıştı şu an 30. Satsa 25'e satar. Hem kaliteli telefonun var hem de satmak istediğinde fazlası fiyatıyla satıyorsun.
Sen işi bilmiyorsun ki daha şu konuda dedim ben sana elindeki telefonu idareli kullan biriktir arabayi ozmn alirsin telefon la arabayi kiyaslamiyom ki zaten dogru olani soluyorum ben. Allah aşkina Alo desenın neresi garip hiç sanmiyorum garip oldugunu niye bu devirde'de soylenir yani parani guzel şeye harca dedim ben iph 11 de telefon Android de oyle arasin da pek fark yok gibi manyak misin sen 12 13 milyar parami verilir canım lar verir o parayi dogru su bu
Cevap
23Cevap
Iphone 11 al bence
Whatsapp instangram youtube hadi twitter da olsun başka neyine bakacaksın o telefonun
Yanı Neden kendini iphone u geçtim artık pro maçlarına layik görüyorsun?
Çok zenginden anlarım da zannetmuyorum
Elimde kullandığım telefonun kaliteli olup elimde değer kaybetmemesi için Iphone tercih ediyorum. Ayrıca maddiyatı sormadım ki ben size, neden zengin olup olmama derdine giriyorsunuz anlamıyorum ya
11 ve 11 pro arasında birtakım teknik özellik farklılıkları var bu sebeple 11 pro biraz daha önde 11 pro ile 11 pro Max arasında sadece ekran büyüklük farkı var
Insanlara yeni çıkmış bir elektronik cihazı bile aldıramayan yönetimlerin ve efendilerinin Allah belasını tezinden versin inşallah. Çoluklarından çocuklarından çıksın amin.
Pro max al. Ben aldım 14 pro max memnun oldum 1350 Euro verdim. Almanya’da. 3 haftalık maaşım gitti
Türkiye'de yaşıyor olmamızı yüzümüze vurmayın arkadaş djakjdls
Düz 11 ile 11 pro max arasında coook fark var.
11 pro max tabi ki ufak telefon kullanırım dersen 11 pro
Pro Max boyutunda bir cihazı daha önce kullanmadıysan önermem.
İşlevi daha üst konumda olan tercih edilmeli.
2 sıde degıl xıoamı ıkı telefonuda kullandım :)
SAMSUNG Galaxy S21 Ultra 5G Kullanıyorum. Memnunum.
yani almışken pro max almak mantıklı sonucta okadar para veriyorsun biraz daha iyi olsun
Pro profesyonel demek olduğu için demek ki daha üst model...
Bence iphone 29 diomand Xs Good maxPro p2 Phone al fiyatı 45 milyon dolar çok ucuz
napacan 1 yıl kullanıp sonra satacan mı
Evet, onun için elimde değer kaybetmeyen bir telefon olması daha mantıklı olur gibi geliyor. Pro maxin piyasası yok. Zaten sıfırı yok, ikinci eli de 11'in ikinci elinden çok daha ucuza satılıyor.
İkisi de değil. Doğrusu iphone 12..
Kaç para bunlar? 2. el mi alacaksın?
11 pro max e gerek yok 11 pro
Fiyat farkina bagli
Paran neye müsaitse onu al
iPhone 11 Pro 🙂
Bütçen hangisine yetiyorsa
Her zaman yüksek model al
Piyasada şu an ikinci el 11 pro maxler 11den daha ucuza satılıyor, kafamı karıştıran mesela bu aslında.
Süt gibi düşün Süt aynı ambalaj değişik
11 pro al bence en iyisi ya da 12
iPhone 11 pro
Pro max
Önemsiz
Pahalı ya.
12 al ya da 12 mini
Üst model daha iyi
Daha güzel
iPhone 11 al
B Şıkkı
Aslında hiçbiri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?