İnternet & Teknoloji Eokuldan çıkış yapıldığında bağlantınız gizli değil diyor bu ne demek? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Bir arkadaşım için eokula girmiştim bilgileri yanlış girmişim ardından çıkışa bastığımda böyle bir şey göründü bir şey olur mu Eokuldan çıkış yapıldığında bağlantınız gizli değil diyor bu ne demek? Cevapla Gizli Soruları Beğen Paylaş Takip Et
demon_elcisi Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Vpn kullanıyorsanız mapayın. Bilgisayarınızın saat ve tarihini kontrol edin. 0 15 Yorumla demon_elcisi +1 yıl Mapamayın kapayın 😂 Yorumla Soran +1 yıl Telefondan giriyorum Yorumla Soran +1 yıl Kötü bir şey olur mu sonuçta devletin sitesi Yorumla demon_elcisi +1 yıl Yoo bir şey olmaz. Yorumla Soran +1 yıl Eminsiniz demi çok korkuyorum Yorumla Soran +1 yıl E-okul olduğum için biraz rahatım ama ÖSYM de bazen böyle uyarılar veriyor Yorumla Soran +1 yıl Olduğu için Yorumla demon_elcisi +1 yıl O sizin bağlantınızla alakalı bir durum. Korkulacak bir şey yok. Yazılımcıyım. Hangi tarayıcıyı kullanıyorsunuz? Yorumla Soran +1 yıl Komik gelecek ama ben çok anlamıyorum bu işlerden 😂 ama googleden girdim ve bir kere de chromeden girdim yine aynı şey çıktı Yorumla demon_elcisi +1 yıl Hmm bir sorun olmaz merak etme :) Yorumla Soran +1 yıl Gerçekten olmaz demi tedirginim de biraz böyle konularda Yorumla Soran +1 yıl Hesaplarım falan çalınmaz Yorumla demon_elcisi +1 yıl Hayır tabikii. Yorumla Soran +1 yıl Çok teşekkür ederim rahatladım Yorumla demon_elcisi +1 yıl Ricaa Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Vpn kullanıyorsanız mapayın. Bilgisayarınızın saat ve tarihini kontrol edin.
Mapamayın kapayın 😂
Telefondan giriyorum
Kötü bir şey olur mu sonuçta devletin sitesi
Yoo bir şey olmaz.
Eminsiniz demi çok korkuyorum
E-okul olduğum için biraz rahatım ama ÖSYM de bazen böyle uyarılar veriyor
Olduğu için
O sizin bağlantınızla alakalı bir durum. Korkulacak bir şey yok. Yazılımcıyım. Hangi tarayıcıyı kullanıyorsunuz?
Komik gelecek ama ben çok anlamıyorum bu işlerden 😂 ama googleden girdim ve bir kere de chromeden girdim yine aynı şey çıktı
Hmm bir sorun olmaz merak etme :)
Gerçekten olmaz demi tedirginim de biraz böyle konularda
Hesaplarım falan çalınmaz
Hayır tabikii.
Çok teşekkür ederim rahatladım
Ricaa