Telefonsuz tuvalete bile gidemeyenleri düşünürsek uzaklaşabilecek insan pek yok 


Bazen 4 5 saat telefona dokunmuyorum ve bunu bile isteye yapıyorum... ha en uzun süre telefonsuz Kalma sürem bir sene sürmüştü 😄 telefon alacak param yok tu..🤷
Sevdiğim insanlarla plan yaptıysak yer saat netse, telefonunu yanıma almıyorum. Anın keyfini yaşamak için genelde böyle yaparım. Yürüyüşe giderken de telefonunu almam. Müzik dinlemeden yuruyus yapmayi seviyorum artik.
Şehir bile değiştiririm sjns
Vay be ahsjs
En güzeli aslında 😌
Kabus gibi bir durum. Hemen döner alırım. Tamire bile bıraksam, servisin etrafında turluyorum :)
Yaaa o kadar yokluğu hissediliyor mu🙄
Öyle tabi ki çok yönlü
Rica ederimm
Cevap
17Cevap
#selamgençlik 🍀🍀🧚🧚
⭐Telefon şart. Nadiren belki. Ormana sevdiğimle kampa gidersek telefonsuz da olur. Misalen.⭐
#tubasueda 🍀🍀🧚🧚
Tuvalete telefonla gitmem asla gidenleri de saçma bulurum ama evden çıkarken hep yanımda bulunur her ihtimale karşı.
Üniversitede telefonum sık sık bozulurdu. Haftalarca servisdeki telefonumu bekleyip telefonsuz gezdiğimi biliyorum. Çok da zorlanmam.
asiri bagimli degilim ya cogunlukla iletisim amacli arada bir sosyal medyayi hesaba katarsak gunluk 4 5 saati asmiyor
En fazla bir markete giderim herhalde. Gerçi limitleri zorlamadım tam olarak bilemiyorum da hahshshs
Çok fazla bilmediğim mekanlarda geziyorsam telefona ihtiyaç duyuyorum, özellikle yolumu bulmak konusunda. Onun dışında çokta önemli değil benim için.
Telefon olmadan da hayat devam eder 1 sene kullanmadım ve aramadım bile telefonu..
Avm ye falan giderken telefon götürmek istemediğim zamanlar oluyor
1.5 aydır telefonsuzum yaklaşık 15 km kadar anca
Evde unutup dışarıya çok çıkmışlığım var. 10 - 11 saat elimi sürmediğim olmuştur
5 saatlik mesafe ve 1 hafta yanımda yoktu , ailem dışında başka kimse çok önemli değil
Dışarı çıkarken çok nadiren alırım telefonumu.
Bazen telefonu almadan dışarı çıkıyorum 7 8 saat sürüyodur 💆
Bazen vinçte unutuyorum sağda solda bir iki saat dolanıyorum
Yanımda telefonu olan biri varsa sorun yok ama aksi taktirde kapının önüne çıkarım anca :))
Evden telefonsuz casinoya giderim, bankaya giderim
çok uzaklaşamam her şeyi telefondan hallediyorum
Telefonum olmadan asla
En geç arabaya binince fark ediyorum
Ben giderim zaten sorun olmuyor
1 Saat uzaklığa giderim.
1-2 saatlik uzaklaşabilirim en fazla
Şehirler arası yolculuk bile yaparım.
markete ya da bakkala kadar heralde
telefonsuz askere gittim sadece :)
Ben Y kuşağıyım tüm gün telefonsuz yaşarım :D
Tek olucaksam her yere giderim
Markete gider gelirim o kadar
Sonsuza kadar terk edebilirim, sorun yok.
Işık hızıyla binlerce uzay mili kadar.
-10 metre
Sanırım ömür boyu
Markete kadar gider dönerim
37 metre 🤪
Telefonsuz 1 hafta gecirebiliim
Hiçbir yere. d
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?