Telefonum kendi kendine kapanmaya başladı. Günde 2 defa oluyor neredeyse. Tedavisi var mıdır yoksa ötenazi mi gerekiyor?

Telefonum kendi kendine kapanmaya başladı. Günde 2 defa oluyor neredeyse. Tedavisi var mıdır yoksa ötenazi mi gerekiyor?

Önce muayene etmek gerekiyor.
İlk semptomlar bunun yazılımsal bir şey olabileceğini gösteriyor. "Başladı" yazdığına göre yakın zamanda oluşan bir şey bu.
Sebebi yüklenen uygulamalar veya yazılımda biriken çöpler veya bir hata olabiliyor.
Bunun için ilk önce uygulamalara bakmalıyız, yani uygulama ayarlarını sıfırlayabilirsin, yalnız dikkat et verileri silme seçeneğini şeçme. Hatta her ihtimale karşı yedekleme yapabilirsin.
Eğer sonuç alamazsak, tamamen bir sıfıtlama yapacağız.
Tahminen sorun çözülür ama diyelim olmadı, donanımsal bir şeye işaret eder ki, bu ciddi bir hastalığı var demektir, son günlerini iyi yaşasın.
Cevap
8Cevap
Artık sanırım ömrünü doldurmuş
Allah rahmet eylesin 💙📞☠️
Geçmiş olsun, artık miadını doldurmuş ve yenisini alman gerekiyor
kesınlıkle sat o telefonu 6s kullan daha iyi
Batarya sağlık durumu düşükse ondan yapabilir.
Letgo ya yapıştır yeni birtane bak diyor sanki
su kaçtıysa bittin
iyi bilirdik :)
Son anlarını yaşıyor muhtemelen
Başımız sagolsun
Dema 🤣🤣
Selası okunur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?