Bütün sosyal medya platformları parayla abonelik olsaydı siz yine hangisini kullanırdınız?

Bütün sosyal medya platformları parayla abonelik olsaydı siz yine hangisini kullanırdınız?

sanırım facebook whatsaap ve KS olurdu...

Güncellemeler
+1 yıl
bütün sosyal medya uygulamalarına parayla abonelik gelse sizin yine kullanacağınız uygulamalar hangisi olur?
Güncellemeler
+1 yıl
sosyal medya uygulamalarına ücretli abonelik gelse hangilerini kullanır hangilerini kullanmazsınız?
Bütün sosyal medya platformları parayla abonelik olsaydı siz yine hangisini kullanırdınız?
Cevapla