İnternet & Teknoloji Evin alt katındaki dükkanın internetine bağlıyım ama sabah iyi bir şekilde çekerken akşam internet çekmiyor. Neden olabilir? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Sabah çeken yerde akşam çekmiyor Güncellemeler+1 yıl Arkadaşlar akşam kimse olmuyor dükkanı kapatıp gidiyorlar Evin alt katındaki dükkanın internetine bağlıyım ama sabah iyi bir şekilde çekerken akşam internet çekmiyor. Neden olabilir? Cevapla İnternet Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
SucukluPatates Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 91% +1 yıl aksam dahacpk aktif oluyor sistemsel türkiye geneli 1 3 Yorumla Soran +1 yıl Hayır ama kimse olmuyor dükkanı kapatıp gidiyorlar Yorumla SucukluPatates +1 yıl yav öyle değil türkiye geneli öyle aksamları yogun olan bölge mahallelerde düşük çekebiliyor Yorumla Soran +1 yıl He anladım Yorumla
Gürkanbedir Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Kalabaliklasmadan dolayı olabilir 1 6 Yorumla Soran +1 yıl Kimse olmuyor Yorumla Gürkanbedir +1 yıl Genellikle alt yapı kalabalık olabilit orada kimse olmaması önemli değil alt yapı onemli Yorumla Soran +1 yıl Anladım belki de evet Yorumla Gürkanbedir +1 yıl Bu yüzdendir Yorumla Soran +1 yıl Peki teşekkürler Yorumla Gürkanbedir +1 yıl Rica ederim Yorumla
greenmilitary Takip Et Master Yaş: 27 , eic 99% +1 yıl Çünkü akşam müşteri çok olur o yüzden. 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Hayır dükkanı kapatıp gidiyorlar Yorumla
sakallidede Takip Et Guru Yaş: 39 , eic 64% +1 yıl Akşam her kes üsten donuyor her kes bağlanıyor. 0 3 Yorumla Soran +1 yıl Hayır tam tersi dükkanı kapatıp gidiyorlar Yorumla sakallidede +1 yıl İşte diğer komsularda baglaniyor ondan. Yalnız degilsin onu demek istedim Yorumla Soran +1 yıl Sanmıyorum ya şifresini nasıl alacaklar Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
aksam dahacpk aktif oluyor sistemsel türkiye geneli
Hayır ama kimse olmuyor dükkanı kapatıp gidiyorlar
yav öyle değil türkiye geneli öyle aksamları yogun olan bölge mahallelerde düşük çekebiliyor
He anladım
Kalabaliklasmadan dolayı olabilir
Kimse olmuyor
Genellikle alt yapı kalabalık olabilit orada kimse olmaması önemli değil alt yapı onemli
Anladım belki de evet
Bu yüzdendir
Peki teşekkürler
Rica ederim
Çünkü akşam müşteri çok olur o yüzden.
Hayır dükkanı kapatıp gidiyorlar
Akşam her kes üsten donuyor her kes bağlanıyor.
Hayır tam tersi dükkanı kapatıp gidiyorlar
İşte diğer komsularda baglaniyor ondan. Yalnız degilsin onu demek istedim
Sanmıyorum ya şifresini nasıl alacaklar