3 yıl mezuna kalmak nasıl bir duygu bi anlatır mısın evdekilerin tepkisi nasıl oluyo üstünde baskı hissediyor musun psikolojin nasıldı neyse sen benim ilk soruya göre yanıtla ya :D
Baskı hiç hissettirmediler zaten psikolojik çöküntüde olduğum zamanlardı psikiyatri kliniklerinde zor zamanlar geçirdim o yüzden beni yükseltmeye yönelik davrandılar sağolsunlar
Hee senin iyimiş ama zor zamanların için üzüldüm. Aslında baskı altında kalmamak için psikolojim iyi değil gibi davrancaksın bu sefer sana baskı kuramıyorlar :D aile baskısı yaşayan için güzel çözüm değil mi sence
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bir şey kaybetmez ama ben seviyorum kullanmayı
Kazandığım ya da kaybettiğim bişey yok aktif olarak kullanmıyorum
Vaay süpermiş bende sileli 1.5 hafta oldu acaba dedim yanlış mı yaptım
Yoo zaman kaybı yavaş yavaş telefondaki WhatsApp hariç bütün uygulamaları bırakmayı düşünüyorum malum üniversite başlıyor
Derslerden hep nefret ettim yine de nefret ediyorum
Ya ben üç yıl mezuna bıraktım ve okula bi özlem var aynı şeyi söyleyemeyeceğim o yüzden
Hangi bölümdesin
İç mekan tasarım ama iç mimarlığa tamamlamak istiyorum
DGS ile oluyor dimi bana da PC programcılığı çıktı 2 yılı zor okurum herhalde. Sevmiyorum ben okulu. Direkt kodlama yapıp iş yapmak istiyorum.
O günler de gelir sabıır
Gelse de iyi olacağını söyleyemem. Baksana fiyat artışlarına, ev fiyatlarına leşşşş
Bilgisayar bile alamadım eski bilgisayarım tamirde kullanacağım uygulamaları kaldırabilir mi meçhul sinirlerim bozuldu :/
Bi kere kesin AutoCAD lazım olur inşallah kaldırır
Ağlamak istiyorum 😭
Taksitle alamaz mısın ya
Para mı var ay başını zor getiriyoruz annemle
Çalışıyor musun? Evetse sen hem okuyup hem de çalışacaksın o zaman zor olmaz mı
Gerçi başka çare mi var desene benim ki de soru mu
Çalışmıyorum
Umarım KYK çıkmıştır sana
Yaşadığım yerde olcak okulum sorun yok
Hee süper o zaman
Evvvet
3 yıl mezuna kalmak nasıl bir duygu bi anlatır mısın evdekilerin tepkisi nasıl oluyo üstünde baskı hissediyor musun psikolojin nasıldı neyse sen benim ilk soruya göre yanıtla ya :D
Baskı hiç hissettirmediler zaten psikolojik çöküntüde olduğum zamanlardı psikiyatri kliniklerinde zor zamanlar geçirdim o yüzden beni yükseltmeye yönelik davrandılar sağolsunlar
Hee senin iyimiş ama zor zamanların için üzüldüm. Aslında baskı altında kalmamak için psikolojim iyi değil gibi davrancaksın bu sefer sana baskı kuramıyorlar :D aile baskısı yaşayan için güzel çözüm değil mi sence
Umarım kimsenin ciddili ciddili psikolojik sıkıntıları olmaz da sırf ailesi iyi davransın diye taklit ederler
İnşallah inşallah evet zor zamanlarında en yakının olan ailenin bile sana kötü davranması kişiye hiç olmayacak şeyler bile yaptırır
Ne yazık ki :/
:///
Ben hesap açtım fakat çekici bir yanı yok diğerleri gibi.
Anladım kral eyvallah
bir şey kaybetmez ama çok faydalı güzel sayfalar var. İnsanın ufkunu açıyor. Kullanım alanına göre değişir.
Güzel yemek tarifleri var gibi 😂
nefisyemektarifleri. com var
Genelde o siteden bakıyorum tariflere zaten 😁
Mutsulzuk stres kaybeder
Güzelll