İnternet altyapısı 10mbit kaldırıyormuş. Ne yapacağım bu hızla?

merhaba, üç haftadır internetle ilgili ciddi problemler yaşıyorum. erişim falan yoktu ama onu hallettim, hız sorunu yaşıyorum. servis geldi iki kez çözülmedi sorun. en son geldiklerinde 11 megabit olan net hızını 10a düşürdüler, altyapı 11 megabit alıyomuş ve kesilmeler yaşanmaması için 10 megabit kullanmam gerekiyomus. tamam dedim indirdiler hızı ama hala internet berbat durumda. 10 megabit internet hızı var ama bi yt videosu bile doğru düzgün izlenmiyor, Instagram düzgün çekmiyor, dizi film izleyemiyorum. ki diziler ve filmler benim hayatımın yarısını oluşturuyor, izleyemiyorum. açılmıyor videolar, 1080pyi geçtim 480de bile donuyor, hata verip kapanıyor. şikayet ettim, beni arayıp altyapı hızınınz düştüğü için alabileceğiniz en yüksek hız bu falan dediler. bugün tekrar aradım dedim ki, 10mb hız var ama ben adam akıllı bir video bile izleyemiyorum, bildiğim kadarıyla 10mb hız bu kadar kötü bir hız değil en azından 720p video-dizi oynatmak zorunda dedim. bana altyapı kaynaklı bir internet yavaşlığımıızın olduğunu, bunun servisle çözüleceğini söylediler. yani beni arayan kişi farklı konsuyo bu farklı konuşuyo. ne yapacağım cidden bilmiyorum, 3 haftadır sürekli arayıp çözüm istiyorum ama tık yok. gelen servis altyapının kabloları değişmesi gerek diyor, değiştirin diyorum onlar yapmalı diyor. dsmartı arıyorum onlar da servis yapacak diyor. yıldım artık ya. anlaşmayı iptal edemiyorum, kullanmadığım kullanamadığım internetin parasını ödetiyorlar bana. bi video bile açamayacaksam 10mb interneti ne yapayım ben? cidden bunun hiçbir çözümü yok mu? bilen biri bana bi yardım olsun ne olur ya, sinir krizleri geçiriyorum artık resmen

İnternet altyapısı 10mbit kaldırıyormuş. Ne yapacağım bu hızla?
Cevapla