Whatsapp arka plana başka ne konur ki yani kendimi görmek isteyemez miyim?

Whatsapp arka plana başka ne konur ki yani kendimi görmek isteyemez miyim?

Kime ne ya herkes istediğini koyar sonuçta whatsapp senin ne istersen koyabilirsin ne koyduğun ne yaptığın hiç kimseyi ilgilendirmez alakadarda etmez ergence de değil kendinin resmini koyman çok doğal bir durum başka insanlar neler neler koyuyor onlara laf söz yok hayvan resmini koyunca yok cringe ergence falan diyiyorlar boş ver onları umursama belki de onların hayvan ya da hayvanları yoksa besleyemedikleri için seni kıskanmış çekememiş olabilirler orası sana ait ve senin özel alanın ne resmi koyduğunu ne yaptığını başka hiçbir kimseyi alakadar etmez hayat senin ne istersen onu yaparsın.
Biraz absürt bence de kendimi görmekten zevk alıyorum gibi bir şey oluşmuş bunun yerine senin için çok anlamlı olan bir şeyi koyabilirsin bu seni de motive eder
motive edici şey koymak daha mantıklıymış teşekkürler :)
Rica ederim iyi günler 🌼
tlfonun ekranına programlara filan baştan kendini koymak olmak üzere kendi çektiğin bir fotoğrafı koymaya bile hep gülmüşümdür.
wallpaper olması için tasarlanmış yüksek çözünürlüklü olmayan hiç bir fotomu ekrana koymam. basit görünüyor çünkü
kendi fotomu ise asla :D
ama bunda dalga geçilecek ne var ki tercih meselesi değil mi
Tabiki tercih meselesi. Zaten bu yüzden dalga geçiliyor.
Başına istemeden bişey gelen kişiyle dalga geçilmez.
Bir insan bilerek saçma bir şey yapıyorsa tercihleri ile dalga geçilir.
aslkjdlsakjds peki
Cevap
37Cevap
Hayır gayet normal.
Bu fotoğrafı benim arkadaşım ya da sevgilim olsan bende yapardım yalnız çok iyi foto kfkakdjjs perde de çok hojdııırrr
o ben değilim de lksjdkjsjkads benim fotolarım da böyle
kendini koymuşsun ne varki bunda kendi kişisel özel telefonun değil mi ister kendini koyarsın ister başka birini koyarsın kimse karışamaz ki
Arka plan dediğin
Böyle olacak xd
Normalde böyle fotolar fake oluyor seninki hem kendin yani neyiyle dalga gectiler onu anlamadm
Böyleleriyle ben de dalga geçiyorum ya bu ne narsistlik arkadaş insan baktığı her mümkün yerde kendini niye görmek ister
fazla megalomanca bir davranış bbiçimi değil mi?
boş boş şeyler koymaktansa kendimi görüyorum
Bu koyduğun fotoğrafın sana ait olduğunu iddia etmiyorsun umarım... :D
hayır onu öylesine koydumm
Heh iyi bari. Kendi fotoğrafını koyman biraz narsistçe bir hareket bu arada.
Sende onların bir açığıyla dalga geç muhtemelen bir daha karışmayacaklar
ohh yaparım valla
Tercih meselesi isteyen koyabilir kimseyi de alakadar etmez
bence de sağ ol aşk
Ne demek aşk
Kıskanmışlar bence. Ben de ara ara kullanırım. Kendimi görmeyi seviyorum kime ne :/
ay evet kendilerine aynada bakamıyolar diye kıskanıyolarrr
Absürt değil tabiki, herkes kendi ne isterse onu koyar, önemli olan koyan kişinin tercihidir, dalga geçenler saçmalamış, onlara kalmış bi durum değil bu, onlara sorcak değilsin, böyle cahil insanları hic umursama bence
çok sağ ol <3 katılıyorum sana herkes kendi işine bakmalı
ne alaka aga ne alakaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
İnsanlar herşeyle dalga geçmeye çalışıyor takma fazla
teşekkür ederim <3
Rica ederim
Öff millete ne ya istersem putini koyarım buna ben ve paşa gönlüm karar verir
Milleti bu kadar takmayın
Benim yaptığım şeylerle dalga geçenler gün geldi aynısını yaptılar 🤷♀️
ay haklısın aşkım çok sağ ol
Havalı bir şey bence ahahah annem WhatsAppıma girip durmasa ben de öyle yapacam :)
aklakasdslksdjasd annen de güzellik görsün işte
Annen hangi hakla özelini karıştırabiliyor
Yaa güzellik mi 🥺 teşekkür ederim
@cheekystaff bizim ailede özel diye bir şey yok ahahahsjshajdh
Çok kötü ya, üzüldüm cidden :/
Kafana takma yani bir buna karışmadıkları kalmıştı, benimde felix var arka ekranımda ki bu insanın kendi tercihi
aaa felix mi stray kids mi
Evett stray kids çilli bir resmi
Diyeceğin şey şu bacım; kes at kafası daha kişniyorsun elinde taş var hangi mağradan çıktın ya sen diyeceksin oldu bitti gitti
askdjdklassd çok haklısın
Eyw eyw aga konuşmayı bileceksin
şöyle resimler çekenleri cddiye almamak daha iyi be
Hayır çok iyi ve resim çok hoş kim dalga geciorsa arkadasligini kes bence zevksizler
bence de onlar zevksiz ben kendi güzelliğimi görmek istiyorum
Sana katılıyorum 😋😋🥺
Hayır gayet normal hatta bu bir özgüven göstergesidir
oyy bence de onllar özgüvenli değil diye laf atıyolar
Evet kesinlikle
Perdelerin de ne güzelmiş Güney Kore'den aldın sanırım ya da siparis verdin😄
Evet. Vizyonuna s*çayım senin. Tek amacın dikkat çekip birkaç amcıya umut vermek.
Dalga geçmeleri gereksiz yanj konulabilir Bi foto
bence kendimi koymayacaksam ne koyacağım
Aynen öyle
Ne olmuş sanki insan kendisini sevemez mi
ay gel de anlat iştee bence de normal yanii <3
bnmde öyle?
saçmalık
bence de saçmalıkkk
Aldırma onlara. Boşveeerrr.
çok teşekkürler
Rica ederim
Yoo benden başka kimin faydası var bana 😂
di mi yani kendimi sevmekten başka çarem yok sajakddjasd
Tuhaf oluyor ya kendini koyunca
ben seviyorum bakmayı kendime
Bu zaten pek sana benzemiyor Japon kızlara benziyor
Absürt değil ama biraz ergence sanki
nedden ki
Boş yapmasınlar. Salla
teşekkürler <3
ОпІаг асsın da kendi kıçıyla dalga gecsin
oh valla katılıyorum
oyy çok sağ ol
BEnce hiç normal değil
Şiddetli narsizm
Arkadaki ayı senmisin yoksa
İleri seviye bi narsisizm şekli.
Ahaha bence süper la eheh
Yoo istersen her şeyi koyarsın onlara ne!
Nasil bi kendini begenmislikse 😂 kekoca
İstediğini koyarsin
Bunun kadar doğal bir şey olamaz 🙂
yanii sonuçta kendi telefonum kendi fotoğrafım
Narsistlik gibi bildiğin komik duruyor yani
nolcakk ki ya dalga mı geçilir ki bunla
Bende kendimi koyuyorum canım kendim
oyy bence de canım kendim <3 cok güzelmissin
Teşekkür ederim ❤
Onları ilgilendirmiyor.
bence de yanii
Senin wp arka planından millete ne?
gördüler dalga geçiyolar işte
Hayır canım çok iyi 🙂
di mi bence de teşekkür :)
cring geliyor ama koyarsan da onlara ne mal sürüsü
cidden onlara ne yani. :)
saçmalkk
hangisi saçmalıkk
İstediğini koyarsın
bence de teşekkür
Sen aldırma hiç bişey olmaz
teşekkürlerr
Bence değil
teşekkürler <3
Anime kizi misin askoo
ayy hyrrrr fotodaki ben değilim zaten
Ergen işi bi isler
neresi ergence mesela
Ergence
nesi öyle ki
Mlsn
nerem mal
e sende ağzının payını verseydin
Gayet normal saçmalamışlar
Bence evet
ne var bunda yahu
anlamıyolar iştee
boş ver et malları
senin sorunun dostum
dalga geçilcek durum mu yani
neyse
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?