Günaydın bebeklerim,
WhatsApp dışında hiçbir mesajlaşma uygulaması tutmuyor yani çoğunluk olarak kullanılmıyor, tercih edilmiyor. Bir ara Telegram denendi ama yok o da olmadı. Sizce sebebi ne ola ki?
#suratsızkız
Günaydın bebeklerim,
WhatsApp dışında hiçbir mesajlaşma uygulaması tutmuyor yani çoğunluk olarak kullanılmıyor, tercih edilmiyor. Bir ara Telegram denendi ama yok o da olmadı. Sizce sebebi ne ola ki?
#suratsızkız
Çünkü WhatsApp geniş kapsamlı bir uygulama mesela durum paylaşabiliyorsunuz fotoğraf gönderebiliyorsunuz sesli mesaj gönderebiliyorsunuz görüntü gönderebiliyorsunuz ama diğer uygulamalarda öyle değil, mesela telegram uygulamasında durum paylaşma olayı yok
Maşallah her soruma düştün 😂
Hiç affetmem sen benim soruma geldin sonuçta karşılıklı
Ahaha peki :D
Zaten takibindeyim artık E sen de beni edersen xper patlaması yaşayabiliriz 😄
Cunku gerekli her sey whatsaptan var, gayet stabil calisiyor ve oldukca da fazlaca kullaniliyor, kullanimi kolay. Her sey bir yana butun androd telefonlerda onceden yuklu geliyor kullaniciya is cikarmiyor, sorunsuz calisiyor, ucretsiz ve kullanim alaninin ilklerinden...
Bu ve buna benzer nedenlerden oturu liderligini kaptirmiyor.
Cevap
24Cevap
aslında whatsapp dışında tutan bir sürü uygulama var. fakat whatsapp biraz daha basit olduğu için insanlar whatsapp tercih ediyor
Selam gadası 🙃
Hemen herkesin WhatsApp kullanmasından dolayıdır.
Daha popüler olduğu içindir
Telegram WhatsApp olayları çıkmadan da popüler olan bi uygulamaydı hâlâ da popüler
Bunun dışında Instagram, Twitter gibi uygulamaların da chat kısmı çok yaygın olarak kullanılıyor
Yani WhatsApp 9 10 senelik bir maziye sahip oldugu icin ve döneminin ilk parasiz mesajlasma uygulamasi oldugundan herkes alisti. O donemler sms ile mesajlasilirdi çünkü büyük bir yenilik oldu
WhatsApp başlı başına bir marka olmuş ve gayet stabil çalışıyor bu yüzden kimse düzenini bozmak istemez.
İlk wattsap yayginlastigindan alışkanlık tan kaynaklı diğer bir çok benzer uygulama yeter müşteriyi bulamadı
Altyapı sağlam, en eskisi ve tüm dünyada geçerli.
WhatsApp neredeyse hayatımın hiçbir alanında yok. Telegramcı oldum çıktım
whatsapp biraz daha kişisel bir uygulama olduğu için sosyal medya gibi yol geçen hanı değil.
İnsanların isteklerine göre düzenlenmeye devam ettiği için
çünkü herkes onu kullanıyor ve herkes deli gibi ona alıştı
Sanırım whatsapa ait bi alışkanlıktan dolayı parayla yapana kadar da vazgeçilmez bence bu uygulama 😂
aslında Türkiye de çoğunluk bu durum var. Mesela Çin de we chat kullanııyorlar whatsapp kullanan daha az. Ülkelere göre değişiyor bence.
Whatsap alanında geliştirilmiş bir uygulama ve insanlara hitap eden bir uygulama olduğu için başka bir uygulamanın whatsapa rakip olacağını sanmıyorum
popüler olan daima ilgi görür diğerlere güven başlarda olmaz
Snap telegram Instagram falan ne oluyor 😂
Alışkanlık ve daha cok kisi kullanıyor
Alışkanlıklardan ötürü
Telegram cidden kaliteli
kaliteli güvenilir ve sorunsuz
Signal kullanıyorum, çok da memnunum.
Bizde böyle birine takılır gideriz milletçe
Cok boş yalan var çünkü
Beceremiyorlar çünkü
Saçma oldukları için
Wp herkesin favorisi kullanışlı diye sanırım
Whatsapp artık insanların gönlünde yer edindi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?