AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
140Cevap
Polyanacılık yapmak için ideal bir telefon.
43.999 nedir?
Böyle devam edersek? Görünüş havalı ama :)
İşimi başka telefon görmüyor diyen enayileri bekliyoruz
Çok pahalı bir öncekinin aynısı modeller ve ben 11 Pro Max’ımla mutluyum 😅
Güzel telefon ama o kadar parayı bir telefona da bağlamak saçmalık
tamam iyi hoş güzelde TR simülasyon bizi bitirdi be :(
900 birime yeni çıkan telefon alıyorsun lükse bak abi
Daha 13 pro max alamadım ben çıkma hemen dhjdjfmdjfkf
Bunu alacağıma 15-20kya One Plus 10 Pro alırım
aynen kanka bende 9 pro var
O bile yeterli cidden One Plus andoridin amiral gemisidir
sorsan ismini bilmiyor kimse
Cahil cüheyla bildiğini yapsın
Android cihazdan anlayan adam oneplus ya da Google pixel alır. Diğer markalar bu ikisinin yanında tel maşa
HAYRET EDİYORUM😧
Ula. n her sene bir model üstünü çıkarıp, millete nasıl girdiriyorlar helal olsun ve hayret ettiğim nokta da , geçen sene düdüklenen yeni sene yine kuzu kuzu buyur girdir diye kaseyi pozisyon olarak dayiyor
fiyatini yorum yapip herkesin akin akin bu tlfn almasi...
3 5 25 hepsi ayni halt hic sevmiyorum su iphoneu
özelliklere bak fiyata bak :)
asla bu parayı vermem.
paran yok cunku
@vanilyalikedicik asla bu parayı vermem dedim veremem demedim !
bu önyargıda bulunacak kadar beni tanıdığını sanmıyorum.
ama bilinçaltında doğru bir şey söyledin.
sokağa atacak param yok ok ;)
jqiskqlswmsnqjsjqo
ok
@vanilyalikedicik sdkfjsdklgjxklcmnxv ok
Sudan ucuz kim hediye istiyor soylesin bakalım 😂😂😂
Ben 😂
@thespreadlove sana yok 😂😂😂
Üzüldüm 😔
@thespreadlove hangi sehirde yasıyorsun sen
Burdan yazmak istemiyorum
@thespreadlove mesaj kutuna bak ozaman
@thespreadlove pisttt nerdesin
Hangisi sensin bilmiyorum ki
@thespreadlove diger mesaj kutuna baksana sen merhaba iphone yazdım 😃😃
Öyle bi mesaj gelmedi bana 😂
@thespreadlove gizliden cıktım aha 😂😂
Ciao
13 Pro max sierra mavisi daha çok hoşma gidiyor
Amerika da yaşadığım için, beni pek etkilemiyor. burada yarım aylık maaşıma denk geliyor.
Vay anasını satim
bende 13 pro var benim telefonla aynı bi tek mor gelmiş pro serisinde yoktu bide kamara pikseli çok bakalım 14 pro max ya da 14 pro alırım 13 pro yu verip
Iphone çöp şarjı çabuk bitiyor isinma sorunları var sebekesi pek kaliteli çekmez
Fakirim alamam 20 Eylül doğum günüm zengin biri hediye alirsa cok mutlu olurum
vergimen başımızda olduğu sürece bir şey alamazsın
Bu gün ki kurla anca 15 bin ediyor ne vergi veriyoruz yaaaa yuh
amerika da daha uygun 16 bin türk lirası ediyor hazır amerikaya gidince alırım
Burada 41 euro olduğu için IPhone 14 herkes alabiliyor. Türkiye'de yaşayanların Allah yardımcısı olsun...
iphone 13 ile tasarım arasında nerdeyse fark yok 2 tane özellik için bu kadar absürt fiyat gereksiz her ne kadar da ortalama 15 BİM tlsi vergi de olsa
Bunu alacağınıza gidin 8-10 k'lik Xiaomi telefon alın inanın fiyat/performans olarak fersah fersah daha iyi.
Fiyatı gördükten sonra modele odaklanamadım 😂 insanların hangi organımı satsam diye düşündüklerine yemin edebilirim ama ispatlayamam 😂
gerçekten karizmatik duruyr :D ama şu an ihtiyacım yok bir kaç sene sonra değiştirmeyi düşünüyorum en azından 5g ülkeye tam yerleşince alırım :D
zaten 5g var tam yerleşmiş şekilde tam yerleştimi bilmiyorum da modemler de 5g ler var
@meriç_diyorki hayır mobil olarak söylüyorum :D birde ülkede daha her yerde tüm 3g bile çalışmıyor
o kadarmı yoklukta türkiye internet bağlantılarında
@meriç_diyorki her yer dağlık şehir merkezleri iyi olsa bile rakım olarak üstlere çıkıldıkça çekim kalitesi doğal olarak düşüyor
yüksek performans olsa hani herşeyin en iyisini türkiye de yapsa sanki nolucaksa diğer ülkeler 7g ye bile geçti türkiye 3g de bile zorlanıyo vay be
Iphone almamanızin nedeni;
iphone çok pahalı zaten bu ekonomide almak zor iphone tanıtılsa bile alan yoktur 30k ya gidersin araba alırsın yani
30 k araba mi var?
yani genelde 30 bine kıytırik arabalar falan var
yani 30k ya neler yapılir bir telefon için almaya değmez
En dandik 4 tekerli arabalar bile 100 k ya ne 30 k sı
ben dedim ise doğrudur
Yurt dışında 1200 euro falan ama işte ülke şartları b*k gibi olunca biz anca bakarız
Kimse almasa öyle bir ucuzlar ki ama işte 100 bin bile olsa alacaklar var hiç demiyorlar diğer ülkelerde niye bu kadar kazık fiyatına değil diye
@Berivakomik olma dolar kuru bu şekildeyken nasıl düşecek ekonomi bu şekildeyken hiçbir halt ucuzlamaz
kimse almasa bu kadara satacaklarını sanmıyorum ama kast ettiğim tüm dünya almasa
Eskinin araba parası bu gün telefon almıyor :/
Tayyip saolsun
40 bin lira halis mi dokunamam ben ona 10 tane alio benim teleofndan
Aynen çok iyi Pro Max model 44.000₺ deniyor ülkemiz mükemmel durumda
Ucuzmuş ben 13 pro max dün aldim 40.000 ödedim
14 pro max cıkınca tek 4 bın daha fazla
Ucuzmuş güzel algı
Paraya yazık 😢
@thespreadlove herkesın kendıne göre bı harcama var
Paran cok olsa aynısını sende yaparsın
Doğru
Bu zamanda o parayı öyle saçma bi telefona vermek zarar ziyandan başka bişey olmaz
Eskiden parası olanlar alırdı artık zekası olmayanlar alacaktır zeki birisi zaten bu fiyatlara almaz tc için konuşuyorum
Keriz. avi
#Vesselam
Saçmalıktan başka bişey değil. Yemicen içmicen minimum 5 6 ay çalışcan oda en düşük model için.
En son sürümünü bekliyorum almak için.. :d
44 bin TL’ye telefon almak cok uçuk yaa
iPhone 14 Pro Max 1 TB 57.200₺ kafayı yicem
F/p olarak çöp bir telefon
Arkadaşı değil 30 bin lira bir telefon ver
sonu gelmez bu islerin
E bu 13 mini ile aynı
43 bin ne yuh gerçekten yaaa para mı basıyoruz
30 bine razıydım. 40 binde değil 43
Teşekkürler rte ✌️
Yurt dışında sanırım 1200 dolar.
iPhone 20 çıktığı zaman 100 bin olursa şaşırmam
100 bin liraya telefon mu olur mq
13 Pro bana yetiyor şuannn
Hic su kadar vermedim bi telefona
Mutlaka alacağım pazartesi günü beni bekle. 😎🤌
Artık ıphone almak hayaldi imkansız oldu.
14 pro max derin mor 256 gb olanından⏰
Kişi başı gelir 9500 dolar, bence alınır.
bu kadar para vermeye değmez
Kafayı yemişler bu ne len
Beyaz eşya alsam daha mantıklı 🤣🤦🏿♂️
30 binde 5 tane alırım yalan haber
30 bin tlcik 2 ayda alırım 😀
Ben iphone 14/2 kullanıyorum
1-2 aya alıyorum amerikadan
Yakında 7 kişi bir araya gelse alamayacak