Kendi adıma kayıtlı sim kartımı kalıcı olarak hiç açılmamış üzere silmek istiyorum. kaç TL isterler sim kartını kapatmak için? birisini savcılığa şikayet etmek istiyorum çünkü sim kartımı almış. gidip silmek istiyorum telefon numaramı ve hattımı? sim kart silmek ücretli midir?
Güncellemeler
+1 yıl
Sim kart borcum yok, kalıcı olarak kapatmak istiyorum. Ücretini hemen ödeyeceğim parasını hemen veririm.
Güncellemeler
+1 yıl
Ücreti eğer varsa, parasını öderim hemen
Sim kartımı kalıcı olarak kapatmak istiyorum. Ücretli midir?
ücretini ödeyeceğim zaten. o kişiyi de ben şikayet edeceğim Cumhuriyet başsavcısına. Hakkında şikayet de bulunacağım. O telefon hattını da kalıcı olarak sileceğim parasını ödeyerek
Şikayet sebebi benim sim kartımı almış vermiyor. onun hem kartını silecem hemde şikayet edeceğim.. onun sim kartını ben kapatacağım parasını ödeyerek. hadi şimdi de taksın telefonuna baksın bakalım birini arayabilir mi.. mecbur çöpe atacak o sim kartını
sim kartımı çalmış daha ne yapacak. sim kart benim, gidip parasını bayiye öderim kapatırım o sim kartını.. onu polise ve mahkemeye şikayet edeceğim tazminat davası açacağım paramı da aldığı için. Onu ben şikayet edeceğim savcılığa ve mahkemeye. Hakkında işlem başlatacam
İnsan gibi istedim vermedi, beni birde polise şikayet etti. onun yüzünden 1500 TL para cezası aldım her ay para veriyorum 150 TL.. maaşım da var banka kartımı da şifresini değiştirecem. Biliyorum nasıl değişir.. onun ben sim kartını kalıcı olarak sileceğim. Taksın telefonuna baksın bakalım birisini arayabilir mi. onun telefonunu bile kıracam. sim kartını da kıracam birde şikayetçi olacağım bana iftira attığı için. yasal olarak onu silecem kimliğim den, öyle birisini sevmiyorun hiç. Ailemi bile sileceğim kimlik den. Doğum belgesi alacağım sonrada kimliğimi değiştirecem sevgilim ile İstanbul'a gideceğim..
onun yüzünden ben 1500 TL para cezası aldım.. onun hem telefonunu hemde sim kartını kıracam. kırıp çöpe atacam. iftira attı onun yüzünden ceza aldım.. sevgilim ile beraber İstanbul'a gideceğim. Benim param var zaten... Kendime ev alacağım araba alacağım.. maaşım da var zaten
Ben Mersin'de yaşıyorum ismim Yıldız.. sevgilim ile beraber İstanbul'a gideceğim kendime ev alacağım araba alacağım.. maaşım da var. üniversite öğrencisiyim
ailemi ve kardeşimi kimliğim den sileceğim. silmeyi biliyorum, sim kartını kalıcı olarak kapatacağım. onun elindeki telefonu kırıp çöpe atacağım.. maaşım var zaten, kendime ev alacağım araba alacağım. sevgilim ile İstanbul'a gideceğim.. kimliğimi değiştirecem DNA testi isteyeceğim.. doğum belgesini yenileyip kimliğim den sileceğim onları
Kendime ev alacağım araba alacağım. sevgilim ile beraber İstanbul'a gideceğim. Maaşım var zaten. onun ben sim kartını kalıcı olarak sileceğim. ailemi de sileceğim nüfus dan ve kimlikten. DNA Testi raporunu vereceğim.. DNA Testine gerek yok ben yinede yaptıracam.. beni evlatlık almışlar.. onları ben sileceğim kimlik den..
Beni evlatlık almışlar. onları ben kimliğim den sileceğim. zaten onlar ailem değil.. yasal olarak işlem başlatacam.. onları kimliğim den sileceğim. soy adımı değiştirecem onları kimlik den silecem
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Sakin sakin yorumlari az okudum evlatlık oldunu öğrendin ama sakin ol tane tane anlat
Yorumuna love attım. Çok teşekkür ederim
Instagram yildizalbay033. İsmim yıldız albay.
Daha bişey demedim ki
Deme zaten, hadi bb
Nasil istersen umarim hayatin düzelir
hiç kapatmadıgım için bilmiyorum
Tarife anlaşman yoksa hayır
Tarife anlaşması ne demek. açıklayabilir misiniz lütfen
Mesela 12 ay anlaşmalı paketler oluyor ya öyle
Teşekkür ederim çok sağolun
ücretini ödeyeceğim zaten. o kişiyi de ben şikayet edeceğim Cumhuriyet başsavcısına. Hakkında şikayet de bulunacağım. O telefon hattını da kalıcı olarak sileceğim parasını ödeyerek
Şikayet sebebi ne
o kişiyi ben cumhuriyet başsavcısına şikayet edeceğim polise şikayet edeceğim. dava edeceğim. onun sim kartını da kapatacağım. İster çöpe atsın ister atmasın. Sonuçta onun kartı iptal olacak.. telefona taksada yinede kimseyi arayamaz. Mecbur çöpe atacak kırıp atacak..
Size ne yaptı
Şikayet sebebi benim sim kartımı almış vermiyor. onun hem kartını silecem hemde şikayet edeceğim.. onun sim kartını ben kapatacağım parasını ödeyerek. hadi şimdi de taksın telefonuna baksın bakalım birini arayabilir mi.. mecbur çöpe atacak o sim kartını
Hemen iptal ettir vay adi yaa
sim kartımı çalmış daha ne yapacak. sim kart benim, gidip parasını bayiye öderim kapatırım o sim kartını.. onu polise ve mahkemeye şikayet edeceğim tazminat davası açacağım paramı da aldığı için. Onu ben şikayet edeceğim savcılığa ve mahkemeye. Hakkında işlem başlatacam
2 sene sürer uğraşma
Tabiki de iptal ederim param çok nasıl olsa istersem elinde ki telefonu bile ondan alırım kırarım çöpe atarım
yasal işlem 2 sene sürmüyor. . Sonuçta sim kartımı çalmış..
Param çok. Giderim sim kartını kapatırım hemen
Borcun yoksa anında kapanıyor olması lazım
Borcunu ve ücretini ödeyeceğim zaten hemen
İnsan gibi istedim vermedi, beni birde polise şikayet etti. onun yüzünden 1500 TL para cezası aldım her ay para veriyorum 150 TL.. maaşım da var banka kartımı da şifresini değiştirecem. Biliyorum nasıl değişir.. onun ben sim kartını kalıcı olarak sileceğim. Taksın telefonuna baksın bakalım birisini arayabilir mi. onun telefonunu bile kıracam. sim kartını da kıracam birde şikayetçi olacağım bana iftira attığı için. yasal olarak onu silecem kimliğim den, öyle birisini sevmiyorun hiç. Ailemi bile sileceğim kimlik den. Doğum belgesi alacağım sonrada kimliğimi değiştirecem sevgilim ile İstanbul'a gideceğim..
onun yüzünden ben 1500 TL para cezası aldım.. onun hem telefonunu hemde sim kartını kıracam. kırıp çöpe atacam. iftira attı onun yüzünden ceza aldım.. sevgilim ile beraber İstanbul'a gideceğim. Benim param var zaten... Kendime ev alacağım araba alacağım.. maaşım da var zaten
Ben Mersin'de yaşıyorum ismim Yıldız.. sevgilim ile beraber İstanbul'a gideceğim kendime ev alacağım araba alacağım.. maaşım da var. üniversite öğrencisiyim
Yürü be 🙄
Çok teşekkür ederim sağolun. İyi geceler
Rica ederim iyi geceler
Ücretli evet
Teşekkür ederim
Ücretli
Param çok nasıl olsa.. parayı öderim sim kartını kalıcı olarak kapatırım..
ailemi ve kardeşimi kimliğim den sileceğim. silmeyi biliyorum, sim kartını kalıcı olarak kapatacağım. onun elindeki telefonu kırıp çöpe atacağım.. maaşım var zaten, kendime ev alacağım araba alacağım. sevgilim ile İstanbul'a gideceğim.. kimliğimi değiştirecem DNA testi isteyeceğim.. doğum belgesini yenileyip kimliğim den sileceğim onları
Kendime ev alacağım araba alacağım. sevgilim ile beraber İstanbul'a gideceğim. Maaşım var zaten. onun ben sim kartını kalıcı olarak sileceğim. ailemi de sileceğim nüfus dan ve kimlikten. DNA Testi raporunu vereceğim.. DNA Testine gerek yok ben yinede yaptıracam.. beni evlatlık almışlar.. onları ben sileceğim kimlik den..
Beni evlatlık almışlar. onları ben kimliğim den sileceğim. zaten onlar ailem değil.. yasal olarak işlem başlatacam.. onları kimliğim den sileceğim. soy adımı değiştirecem onları kimlik den silecem