Yaşım 18 , meslek lisesi Endüstriyel Otomasyon-Mekatronik çıkışlı bir kardeşinizim. Ve içimde hep var olan üretme tutkusu son 2 yılda bir hayli arttı. Fakat üniversite olmdan bu benim için zor olur diye düşünürken bir dershaneye kayıt oldum. Şu anda aklımda Çinde imal edilen ama ülkemize giriş fiyatları çok yüksek olan ''orta teknoloji'' diyebileceğimiz küçük aletleri ve ya ülkemizde satılmayan ürünleri düşük maliyete imal etmek.
Yani KOSGEB'E başvurup atölye açmak, daha sonrasında da fabrika gibi bir hedefim var. Okulu daha sonra da tamamlayabileceğimi düşünüyorum. Sizce KOSGEB böyle bir projeye destek verir mi, ve ya önerileriniz var mıdır?
Şimdiden teşekkür ederim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer