Sürekli Android, iPhone diye arama derdi ortadan kalkardı. Bir ara öyle bir haber okumuştum ama kesinliği hakkında bir bilgim yok.

Sürekli Android, iPhone diye arama derdi ortadan kalkardı. Bir ara öyle bir haber okumuştum ama kesinliği hakkında bir bilgim yok.

Hayır olmasın 😂 hatta kişiye özel olsa keşke başka telefonlarda kullanılamasa.
Sevmiyorum şarj aletini paylaşmayı sanki bozulacakmış gibi geliyor bana.
Söz konusu şarj aleti olunca hayır değilim. Orijinalin bozulmasını istemem
Cevap
5Cevap
Evet iyi olurdu
Kesinlikle.
Artık hepsi type-c oluyor standart
Apple mahkemeyi kaybetti tüm telefonlarını type-c üretecek
Eskiden bi markanın farklı modellerinin şarjı bile farklı oluyordu simdi iyi yine
İsteseler bi telefon için ömürlük batarya da üretebilirler. Ama neden yapsınlar ki
İyi olurdu gerçekten
Evet olurdu
Ah ahh evet
Olmaz bence
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?