Telefonunuzda donma/kasma/takılma sorunları var mı? Varsa hangi model?

Cihazım lg k50 kasma ve donma sorunu var bende 2 buçuk yıldır kullanıyorum. Telefonu aldıktan sonra ne zaman kasmalar meydana geliyor. şu an yazarken bile klavyedeki yazıları sonradan algıladı. İnternete girince daha çok donmaya başlıyor. Lg cep telefonu kullananlar yazabilir mi sizdede aynı sorunlar var mı? telefonunuzdan memmun kaldınız mı? satmayı düşünüp daha üst modelini almayı düşünüyor musunuz? Cevaplarınızı bekliyorum.

Evet donma kasma var
Hayır donma kasma yaşamıyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Telefonunuzda donma/kasma/takılma sorunları var mı? Varsa hangi model?
Cevapla