Ne amaçla attığına bağlı Eğer ki hoşuna gittiği için paylaştıysan beğeniler önemli değildir ama insanlar beğensin diye attıysan sorun olabilir (senin için)
Fotoğraf üzerinden bir kar elde etmiyorsun hadi diyelim fotoğrafına ne kadar kişi like atmış ona göre bir para verseler onda kafa yoruyorum desen ok derim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
20Cevap
Önemli değil bence
Ne amaçla attığına bağlı
Eğer ki hoşuna gittiği için paylaştıysan beğeniler önemli değildir ama insanlar beğensin diye attıysan sorun olabilir (senin için)
Fotoğraf üzerinden bir kar elde etmiyorsun hadi diyelim fotoğrafına ne kadar kişi like atmış ona göre bir para verseler onda kafa yoruyorum desen ok derim
önemli tabi ki, bugünde kimse seni umursamadı, canın yanmış olmalı, beğenilme arzunu doyurmadı kimse, kıyamam ya sdfgsdfg
Çok moral olmuş knk
amann be salla benim 30 larda takipçim 70 takip ettiğim var nolmuş
Bi instagram hesabim olaydi ben begeneyim kurtul derdim de maalesef yok 😅
Tanıdığım ve değer verdiğim kişiler beğenmezse alınırım. Diğerleri zerre umurumda olmaz. 😅
Ben seni trol saniyordum ya son hallerini gorunce uzulmeye basladim
Yeni hesap ya ondandır daha önüne düşmemiştir kimsenin
Önemli değil bence zaten artık beğenileri gizleyebiliyorsun onu açabilirsin
yorumların üstünden # isaretinden sonra yazılar var ya onlar eksik diye begenmezler görmuyorlar cunku
İşte şu Instagram insanları üzüyor niye fotom beğenilmedi diye strese giriyoruz ben kapattım valla kurtduldum rahatım dert yok😂😂
Hiç takipçim ve takip ettiğim yok bence normal bir duygu 😅
kullanma instagram boş ver
O zaman takipçi sayını yükseltecen
Adresini bilsem beğenirim
meme atmadıysan beğenmezler artıkk böyle
ben beğenirim kullanıcı adın ne
foto kalmadı artık ya hikaye bakıyor millet
Aynen anasayfada cok az kisi dolasiyor artik
hiç önemli değilki çok az takipçin var
beğenen olur merak etmeyin isterseniz ben de beğeniyim bu kadar önemliyse beğeni sıkıntı etmeyin takipçiniz artıkça beğenen fazlalaşır
hiçbir özelliği yok..
Çok önemli ağlaşalımmm
Boş ver önemli değil.
Önemsiz. Düşünmeye değmez.
Ben begendim
Normal takipçin çok az Çünkü
salla
Önemi yok
Kiyamammm
Değil knk
Ne dertler var be