Arkadaşlar iphone 11 aldım ama şarjından hiç menün değilim telefonda bir sorun olduğunu düşünüyorum?

Aldıktan 1 hafta sonra servise gönderdim hiç bir sorunu yoktur diye geri gönderildi hani Apple uğraşmıyordu yenisini gönderiyordu

Arkadaşlar iphone 11 aldım ama şarjından hiç menün değilim telefonda bir sorun olduğunu düşünüyorum?
Cevapla