Merhabalar,
Sevgilinizi sosyal medyada günde kaç kere stalklarsınız? Günde 3 öğün iyidir sabah, öğle, akşam lhlfkfkdk

Merhabalar,
Sevgilinizi sosyal medyada günde kaç kere stalklarsınız? Günde 3 öğün iyidir sabah, öğle, akşam lhlfkfkdk

Kendı kıskançlık seviyeme güvenmiyorum o yüzden hiç bakmamayı tercih ediyorum. Çünkü direkt elim kim beğenmişé gidiyor sonra orada bir kadın varsa onun hesabına girip benim ki begenmiş mi ona bakıyorum saçma saçma şeyler o yüzden hiç gerek yok. Yapıyorsa da allah belasını versin o ayrı
Günde 1 öğün 😅
Stalklamam
Cevap
12Cevap
Sevgilim olsaydı her gün stalklardım
Sinirliyim yeterince hasta olmamak için stalk yapmıyorum
sevgilim her zaman yanımda olacağı için sosyal medyalarına bakmam bile.
Başka işim yoktu zaten
stalk yapmak benlik bir hareket değil😁
Sosyal medya kullanmiyorum vakit te olmuyor.
Bakarım arada bi
Hiç , sosyal medyada ekli bile degıl
Yapmayın öyle şeyler zilliler
Günde bir falan bakıyordum
Hiç stalk yapmam
sevgilim olmayanları daha çok stalklıyorum
0 kere panelist :_
Her aklıma geldiğinde...
Sabah öğle akşam gece yatsı fjsbcf
Saymıyorum ki
Kimseyi stalklamam
Hiç kere stalklarım
Hic yapmam
Sevgilim yok
3 veya 2 bakarım
500 desem az olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?