Merhaba. Şimdi ben bi uygulama üzerinden 4 Tllik bişey almak istiyorum. Telefon babamın üzerine kayıtlı ve o ödüyor faturaları?

Öderken nerden ne aldığımı görür mü gerçi bugün sistemin faturamı otomatik ödemeye çevirdiğini söyledi ama ben genede tedirginim görür mü lütfen cevap verin

Merhaba. Şimdi ben bi uygulama üzerinden 4 Tllik bişey almak istiyorum. Telefon babamın üzerine kayıtlı ve o ödüyor faturaları?
Cevapla