İnternet & Teknoloji Televizyonu kumandada ki kırmızı tuştan kapattım sinyal gitti, napıcam? ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ Takip Et Guru Yaş: 26 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Sağda ki kanalları değiştirdiğimiz solda ki de tv nin kumandası tv den kapatmadım yanlışlıkla sağda ki kırmızıya gitti elim, elimi gibiyim Televizyonu kumandada ki kırmızı tuştan kapattım sinyal gitti, napıcam? Cevapla Televizyon Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl İnternet & Teknoloji konusunda 41,6b cevap paylaştı. Uydunun on off tuşuna basmayı dene 0 0 Yorumla
burakistan35 Takip Et Master Yaş: 41 , eic 99% +1 yıl elinin ayarını öpeyim , harbi, napacaz?sinyal gitmiş. uzun bas. bi dahada kurcalama sen 0 0 Yorumla
Domatezlitantuni Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Sağdaki uydu kumandası uyduyu kapatmışsin tekrar onoff kırmızı butona bas 0 4 Yorumla ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ +1 yıl Bastım sinyal geldi şimdi tvden mi kapatayım Yorumla Domatezlitantuni +1 yıl Evet diğer türlü uydu kapanır bir problem teşkil etmez sıkıntı etme yani Yorumla ʜᴀɴıᴍᴇғᴇɴᴅɪ +1 yıl Ah oh be sağ ol çok teşekkür ederim Yorumla Domatezlitantuni +1 yıl Rica ederim Yorumla
kırmızılego Takip Et Guru Yaş: 38 , eic 99% +1 yıl Anaaa o Philips benim televizyonumun kumandası sende ne geziyo kız 0 0 Yorumla
mountdoom2001 Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 100% +1 yıl Aynı yere tekrar bas 20 saniye bekle 0 0 Yorumla
semihgymlove59 Takip Et Xper 2 Yaş: 37 +1 yıl tekrar kırmızıya bas açılmazsa yat uyu bence 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Uydunun on off tuşuna basmayı dene
elinin ayarını öpeyim , harbi, napacaz?
sinyal gitmiş. uzun bas. bi dahada kurcalama sen
Sağdaki uydu kumandası uyduyu kapatmışsin tekrar onoff kırmızı butona bas
Bastım sinyal geldi şimdi tvden mi kapatayım
Evet diğer türlü uydu kapanır bir problem teşkil etmez sıkıntı etme yani
Ah oh be sağ ol çok teşekkür ederim
Rica ederim
Anaaa o Philips benim televizyonumun kumandası sende ne geziyo kız
Alakası yok şanssızsın
Aynı yere tekrar bas 20 saniye bekle
Fişi çek tekrar tak
tekrar kırmızıya bas açılmazsa yat uyu bence