Tinder gibi uygulamalarda eşleşmek için çok yakışıklı mı olmak lazım? Ortalama üzeri veya normal yakışıklı bile beğeni zor alıyor?

Tinder da ki kadınlar neden sadece aşırı yakışıklı ve nadir bulunan erkeklere beğeni atıyorlar?

Tinder gibi uygulamalarda eşleşmek için çok yakışıklı mı olmak lazım? Ortalama üzeri veya normal yakışıklı bile beğeni zor alıyor?
Cevapla