Superonline ev internetim Haziran ayından beri yok, ama ben fatura ödüyorum. İtiraz hakkım var mı?

Altyapı çalışması var diyorlar. En başta temmuzda bitecek denildi, temmuzun sonu oldu, temmuzun sonu bitti Ağustos sonu şimdide eylülün 30'unda bitecek diyorlar. Az buz da paket ücretim yok. Haziran ayından beri ödediğim parayı geri alabilir miyim, çünkü kullanamıyoruz.

Superonline ev internetim Haziran ayından beri yok, ama ben fatura ödüyorum. İtiraz hakkım var mı?
Cevapla