Benim çiçek gibi maşallah 🧿
Erkeklerin tam bir savaş alanıdır net :D

Benim çiçek gibi maşallah 🧿
Erkeklerin tam bir savaş alanıdır net :D

nerdeyse 1 yıldır paylaşım yapmadım ama
savaş alanından çok bir delinin günlüğü gibi
duvardaki örümceği, kirlenmiş paspası eskimiş zemin sileceği, beni ısırmış ama öldürdüğüm sivri sineği, bile felsefi bazen sanatsal sözler uydurup paylaşmışım.
Yani fazla sosyal medya hesaplarında takılan biri değilim açıkçası sıkıyor bir yerden sonra. O bakımdan çiçek gibi diyebiliriz. Aile ya da arkadaş gruplarında dönen geyikler dışında gayet temiz. Keyifli günler..
Cevap
17Cevap
Çiçek gibi
Çiçek gibi, kendi çektiğim fotoğraflar var, güzel mekânlardan, çiçeklerden, hayvanlardan, kitaplardan.
Hepi topu 8 fotoğraf paylaşmışım. Çiçek olsa ne olur savaş alanı olsa ne olur.
Benim profilim öğütücü gibiydi. Üç beş gönderi vardı her yeni yüklemede eskisini silerdim. En sonunda hesabı komple sildim yıllardır kafam rahat 😂
çok seksi bir sosyal medya hesabım var sürekli kadınları mutlu ediyorum 😍
Şık bir ayardı olan azcık ağır abi onun dışında iyi çocuğa benzeyen tehlikeli bi profilim var😄😉
Sosyal medya kullanmıyorum
Kullanmıyorum.
Paylaştığım herşeyi sildim. Böyle daha iyi.
Her türlüsu var bende jfb
Benim gibi koca bir boşluk
Kullanmadığımız için fazla sorun yok
Çernobil faciası sonrası Terk edilmiş kasaba gibi
Çiçek gibi sade ve şık
Savaş alanı gibi.
Mis gibi mis sjsjsj
Bu ne demek anlamadım hiç
Çöl bildiğin
Sosyal medyam yok
savaç alanı
Siyah lale gibi
Çiçek gibi
Hepsi karışık bazen çiçek bazen savaş alanı
Savas resmen
film seti gibi
uzay boşluğu gibi
Kullanmıyorum
çiçek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?