İnternet & Teknoloji Xiaomi mi 11 lite kullanıyorum, kamera sorunu oluyor. Nasıl geçer? hasooxmxm Takip Et Xper 2 Yaş: 25 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 01 Yapay Zekaya Sor Güncellemeler+1 yıl Garantisi yok ya Xiaomi mi 11 lite kullanıyorum, kamera sorunu oluyor. Nasıl geçer? Cevapla Kamera Soruları Xiaomi Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et 1 kişi beğendi
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Ne gibi sorun oluyor, kamera arızalı belki geri gönder bence 0 2 Yorumla hasooxmxm +1 yıl Tel kaçak zatenn artık bidahada garantili alırım ya napim hasooxmxm +1 yıl İnternete baktim bide yazılım atilmasimi ne gerekiyormus belki daha kolay yolla bilenler vardır dedim
Temuçin0180 Takip Et Xper 2 Yaş: 35 +1 yıl Hiç sevmemiştim o telefonu geri gönderip A52 almıştım zamanında 0 0 Yorumla
Adımıağzınaalma Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Kamera Xiaominin baslica bı sorunu zaten.. tutulduğu kadar kalitesi yok maalesef. 0 0 Yorumla
İsPoyraz Takip Et Yoda Yaş: 44 , eic 77% +1 yıl Donanımsal bir durum olmasin 0 2 Yorumla hasooxmxm +1 yıl Bilmiyorum ya yazılım hatasimi acaba Yorumla İsPoyraz +1 yıl 11 t var bende sıkıntı yok acikcasi Yorumla
Gelbiikonuşcazzz Takip Et Guru Yaş: 35 , eic 31% +1 yıl Servise götürerek sorunu çözebilirsin 0 0 Yorumla
tetikci13 Takip Et Yoda Yaş: 34 , eic 56% +1 yıl Kacak mı 0 3 Yorumla hasooxmxm +1 yıl Evet Yorumla tetikci13 +1 yıl Global degıldır o zaman Pakistan malıdır Yorumla hasooxmxm +1 yıl Artık bu sekil kullanicaz napim teli ac kapa yaptigimda geliyo kamera Yorumla
AleynaDerenoğlu Takip Et Master Yaş: 23 , eic 96% +1 yıl Garantiye ver 0 1 Yorumla hasooxmxm +1 yıl Garanti yokki Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Ne gibi sorun oluyor, kamera arızalı belki geri gönder bence
Tel kaçak zatenn artık bidahada garantili alırım ya napim
İnternete baktim bide yazılım atilmasimi ne gerekiyormus belki daha kolay yolla bilenler vardır dedim
Hiç sevmemiştim o telefonu geri gönderip A52 almıştım zamanında
Kamera Xiaominin baslica bı sorunu zaten.. tutulduğu kadar kalitesi yok maalesef.
Donanımsal bir durum olmasin
Bilmiyorum ya yazılım hatasimi acaba
11 t var bende sıkıntı yok acikcasi
Servise götürerek sorunu çözebilirsin
Kacak mı
Evet
Global degıldır o zaman Pakistan malıdır
Artık bu sekil kullanicaz napim teli ac kapa yaptigimda geliyo kamera
Garantiye ver
Garanti yokki