Geçen sene açılan bilgisayar aniden bişey oldu ve açılmıyordu. Bios şifresi filan diyordu kuzenim uzamana götürdü yapamadı. Format demiş sanırım bende bilmiyorum 🤷🏻♀️ bayadır açılmıyordu şu an kendiliğinden açıldı ama Windows’la ilgili bişeyler yazdı düzgün çalışmayabilir vs gibi kaydedilmeyen şeyler kaybolabilir filan yazdı. şu an açıldı ama eskisi gibi ağır işliyor yani eski halinde şu an.
toshiba model çok eski 12-13 senelik
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
hiç bir pc kendi kendine bios a şifre koymaz pc ye virüs girmiştir. formatla da her şey gider en baştan kurarsın işte
şu an açıldı me yapmam gerekir tekrar kapanabilir mi?
Ya içinde resimler var rahmetli annemde var onları almam lazım gerisi önemli değil benim için onları kaydedeyümde nolursa olsun sonra
Bide C dosyasımıydı biyere atılıyordu format olsa bile silinmiyordu?
hayır çoğu kişi yanlış biliyor aslında
pc de 1 tane disk var onu ikiye ayırıyorlar ama virüs aslında hem c ye hem de d ye bulaşıyor güve c de windows var diye ona format atınca düzeliyor sanıyorlar
öyle değil işte
fotoğraflarını google drive a kaydet o zaman daha iyi olur pc olmasa bile telden de bakabilirsin
Öyle aksilik ki flaşa atayım dedim dolu dedi şu an gidip başka alma ihtimalim yok. Umarım tekrar bozulmaz. Drive var aslında evet
Pahalı mı dısşrda yaptırsam ne kadar mal olur Format
yani drive a kaydet dursun orada bir şey de olmaz
herkes farklı fiyatları atıyorlar, bana yakınsan ben hiç bir şey almadan atardım formatı
Bn İzmir’deyin. 100 TL dediler sordum.
İzmir sakarya ya uzak ama bi format için de 100 tl çok fazla
Bu işi burdan ikimiz halledelim kardeşim 😂 yine kapandı gündüz kendi kendine şifreye girdi
Hepsini denedim F-12 bastım entering multiboot selection menü lütfen wait diyor. Yani çoklu seçim gibi bişey bekleyin diyor bekliyorum
Güvenli modda açarsın en iyisi o olur
Yedeklemek istediklerini yedeklersin formatı basarsın
Elinde 8 veya 16gb lık boş flash varsa formatı da öğretirim kendin atarsın
Güvenli mod mu oluyor f12 basınca o yazı çıktı. Ama bekledim bekledim bir işlem olmadı
O zaman açılmasını bekliyeceksin ve sürekli dene
bios kendini kitlerse derin format gerekir. background'daki tüm sistemi kitlemiş.
şu an açıldı me yapmam gerekir tekrar kapanabilir mi?
Ya içinde resimler var rahmetli annemde var onları almam lazım gerisi önemli değil benim için onları kaydedeyümde nolursa olsun sonra
açıldıysa tüm fotoğrafları flash belleğe kaydet.. sonra formatı basın gitsin
Pahalı mı dısşrda yaptırsam ne kadar mal olur