İnstagramda gördüğüm her kıza merhaba yazıyorum sapık mıyım?

bu sapıklık mı sizce?

evet
hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
evet diyenler siz hiç instagramdan birilerine yazmıyo musunuz az dürüst olun
İnstagramda gördüğüm her kıza merhaba yazıyorum sapık mıyım?
Cevapla