Kuzenlerimi ve akrabaları çıkarmak istiyorum ama ayıp olur diye yapmıyorum çünkü yüz yüze bakıyoruz insanın herşeyinden anlayan insanlar takipten çıktığımı direk anlarlar
Güncellemeler
+1 yıl
ya da takip ettiğin birisinin hikayelerini ve gönderikerini görmek istemiyorsan bunun için bi özellik var mı
Ayıp olmasın diye takipten çıkarmadığınız kişiler var mı?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Takipteydiler sonra çıkardım engelledim. Akrabaya dair kim varsa takipten çıkardım ne düşünüyorlarsa düşünsünler
Her bayram her hafta sonu geliyorlar kötü değil aramız ama gıcık oluyorum bazen görmek istemiyorum hikayelerini
Benzer nedenlerden dolayı, başımı agritmadim tamamını engelledim soranlara da doğruyu söyledim basimi agritiyorsunuz dedim
Hikayelerini görmek istemiyorsan hesabı kisitla seçeneği var onu kullanabilirsin.
Bunu yapa yapa yanında insan kalmaz ama bazı günlerde insan arıyor yani cenaze olsun düğün olsun
yok canım ne isterse onu yapıyorum ayıp olacaksa olabilir
Umrumda olmaz zaten gorusmuyoruz
Ben görüşüyorum işte
Sosyal medya kullanmıyorum.
Nasıl beceriyorsun
Mental sağlık için en iyisi.
Canın sıkılmıyor mu
Hayır sıkılmıyor.
Var akrabalardan
yeni hesap aç :D
Yok by hesabım iyi yeni açsamda bulur istek atarlar
ay görmemişim isteğini
Aaaa
Bide gel bana sor 😴