Güncellemeler
+1 yıl
Buyikerimiz çok yasasin 😂😂
Ben 29, 81, 98 yaşlarında olurdum 😆
Ben 29, 81, 98 yaşlarında olurdum 😆
Güncellemeler
+1 yıl
Büyüklerimiz olacaktı 🥲
Telefon numaranızın son iki rakamı sizin yaşınız olsaydı kaç yaşında olurdunuz?😄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
25 olurdum
Yaştan daha çok bu sorudan anladığımız canınin çok sıkkın olduğu ;) bu arada 87 yaş oluyor
Doğru 🥲
Yanlız misin :)
Işteyim
Allah kolaylık versin
Sağol
86 😱😱 bizim sülale çok yaşıyor da bu kadarda çok yaşamak istemem ya 🤦♀️
Iki tane numaram var ikisi de birbirinden beter. 😊 Biri 69 biri 96 🤣
doğmamışım daha mk 00
Ahahaha 😂
13 Önümde daha 9 sene daha okul vardı minimum :D
Bu arada yaşım ile ayni ahahaha sonu 21
Ne tesadüf 😄
Aynen. d
Muhtemelen ölmüs olurdum
Aaa yine sen cici kız
Hay Allah ağzından alsın kız
:)
42 oluyor daha 11 senem var
54, istekli teke modu. :P
40 yaş ideal yaş. 😎
18 taş gibi adamız 🫣
Ben ölmüşümdür muhtamelen
15 😁 zaten çıtırım
94 mşllh
Tesekkurler begeni icin:) telefon nosu deneyip bulacakmısşin gibi hisswttim
@Policeee-Mann 😂😂
@Policeee-Mann yok uğraşmam :d
Sen direk verirsin mi demek o :)
@Policeee-Mann bir şey demeye çalıştığım yok neyse o
Espiri yapiyorum sinirli
27 olurdum ya sız
Güncellemede yazdım
03 yaş
0507 ..17 .. 13 :) 13 müs
63..
42 oluyo
08 olurdu
emekli olurdum. 65
10 olurdum😊
6😀😀
55 yaşında olurdum
81 dmkdd
81 hahah
20 yaşında olurdum
76🥲
61..
10 ahha
77 olurmuş
Oh noo
yaşlı
29 bebeğim
00 benim
Yaş 11
87 😂😂
Hahaha kız 34
38 yaşında olurdum
03..
Benimde 03 :(
Kreşe gideriz sıfırdan yaşam
Yok ben tekrar 3 yaşıma gelsem eğitim hayatına hiç başlamam başladıkta ne oldu bi faydası yok hahahahah
O da doğru :')
Dağda bayırda koşturalım bence biz :D
12 haaaaaaaaaaa