
müşteri hizmetleri çalışanlarının da işi zor Allah yardımcıları olsun. Peki aradığın zaman ne kadar beklersin?

müşteri hizmetleri çalışanlarının da işi zor Allah yardımcıları olsun. Peki aradığın zaman ne kadar beklersin?
Biz poncik müşteri temsilcilerini üzmeyin 🥺 gerçekten tüm gün müşterileri memnun etmek kolay değil.
Ben beklerim hiç sorun değil.
5 dk dan sonra sabrım tükenebiliyor.
Cevap
5Cevap
5 dk beklerim en fazla.
Sabaha kadar beklerim sorun yok. Hoparlöre alıp işlerimi devam ediyorum. Ta ki bağlanana kadar. Öyle bekleterek yıldıramazlar beni.
Sesi hopörlere verip masada bekliyorum😂o ara çay kahve içiyom
İşim gereği sık sık iletişim kuruyorum şirketin müşteri hizmetleriyle 10 15 dakika bekleidğimi hatırlıyorum
İşimin önemine bağlı. Sonrasına bırakmak istemediğim bir işimse bekliyorum haliyle.
Sabrım yetene kadar
7 dk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar