Selamlar Akıllı Telefonunuz Hangi Renk Renginden Memnun Musunuz Benim Resimde Görmüş Olduğunuz Üzere Beyaz Renk 😊 Çok Memnunum Önceki Siyah di Normal de Ben Siyah cıyım ama Beyazı denk geldi Bunu Tercih Ettim 


Mavi renkli. Siyahı var; ama sıcağı çok çekiyor diye istemedim. Beyazı daha önceden kullanmıştım. (S3 Mini) Bir önceki On7 modeli altın beji idi.

Samsung Galaxy A12
Cevap
9Cevap
Evet memnunum
Siyah... En asil renk sonuçta
Mavi renk. Evet, memnunum.
Uzay yeşili ve seviyorum
Koyu metalik lacivert, siyah bile denenilir.
Kırmızı. Memnunum
Gold renginde. Memnunum şu an renginden
su yesili guzel seviyorum
Kırmızı
Sarı çok memnunum arkası şeffaf lacivert kılıf kullanıyorum yakışıyo 😉
Siyah
siyah
Siyah
Siyah
Mor benimki
Siyah
beyaz
seninkiyle aynı renk
Pembe
Kirmizi
Beyaz
Mavi bence
@Copernicus ne diyorsun anlamıyorum
açık konuş net konuş eteğin deki taşlar dökülsün
@Copernicus agresif olma bana karşı bana bana bağırma
@Copernicus Ne Diyon Lan sen kızı ne hakla rahatsız ediyon lan bi yürü git
Sen kimi engelledin bakayım rahatsız olan çıksın kimse ki. şeyi üzmesin
kimse benle böyle konuşamaz sende böyle konuşma hakaret kimseye etmesin lütfen topluluk kurallarına uyalım
Bilmiyorum kim ilk defa duyuyorum ismini
Sen engelledikten sonra bendede gözükmedi kayboldu teşekkürler sağol
teşekkürler
sağol
Engelledim
mavi
Evet Memnunum 😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?