Selamlar Hayırlı Geceler Akıllı Telefonunuz Hangi İşletim Sistemine Ve Sürüme Sahip şu an da Memnun Musunuz? 📱😉 Telefon Değiştirecek Olsanız ne Tercih Ederdiniz?
Android
İOS
Windows Phone
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Akıllı telefonunuz hangi i̇şletim sistemine ve sürüme sahip, memnun musunuz 📱? Değiştirecek olsanız ne tercih ederdiniz?
Hava Değil Sen Söyleyince ben de Söyleyim dedim 😅😉 Hayırlı olsun Oyun performans nasıl tabiki de güçlüdür benimki de sorumu 😅 Yani Pubg Mobile en yüksek hangi ayarda oynatıyor ben maksimum HDR aşırı
Benim tel performans yönünden istikrar abidesi. 45 FPS sabit veriyor ama ısınmıyor. Jiroskop falan baya başarılı cihaz. 60 FPS olsa tadından yenmezdi lşfkslfsldş
Olsun 😅 Ben de Zaten Bir daha Değiştirmem 😅 Android Candır One ui Arayüzü ile birleşince ortaya muhteşem görüntü çıkıyor ⭐ Xiaomi de Düşünmüştüm Samsung Galaxy S10 Almadan önce Ama Arayüzü Sevemedim sırf bu yüzden tercih etmedim telefonun nedir marka model
21 Yaşında mısın? Sende Tesadüfe bak aynı Yaşıtız 🤭😉 Niçin Rezil Olacaksin ki Hiç de olmazsın 😅 Şöyle Bi söz Vardır Her Kullanıcının elinde bulunan Kendisine göre en iyisi olur 😅 şu an benim üstüme de çıktı s22 ultra güncel ama Ben Aramiyorum S10 bilr fazlasıyla donanımlı 😊
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Anketler > Akıllı telefonunuz hangi i̇şletim sistemine ve sürüme sahip, memnun musunuz 📱? Değiştirecek olsanız ne tercih ederdiniz?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Daha yeni aldım sayılır bro 2 ay oldu.
Xiaomi Note 10 Pro
8 artı 3 Ram
128 GB
Ben de Samsung Galaxy S10 ⭐ Sen artı 3 isen bende 8 arti 8 toplam 16 sanal ram ile 😉😅
Uuuuu ne kaa güzel hayrını gör kardsm lşfkslfsldş sordun söyledik niye hava atıyorsun ulen ahaha 😃
Hava Değil Sen Söyleyince ben de Söyleyim dedim 😅😉 Hayırlı olsun Oyun performans nasıl tabiki de güçlüdür benimki de sorumu 😅 Yani Pubg Mobile en yüksek hangi ayarda oynatıyor ben maksimum HDR aşırı
Benim tel performans yönünden istikrar abidesi. 45 FPS sabit veriyor ama ısınmıyor. Jiroskop falan baya başarılı cihaz. 60 FPS olsa tadından yenmezdi lşfkslfsldş
Kaça aldın sıfır mı
Android , hayır çok memnunum değiştirmek istemiyorum 😅😅param yok abi aramızda kalsın 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Olsun 😅 Ben de Zaten Bir daha Değiştirmem 😅 Android Candır One ui Arayüzü ile birleşince ortaya muhteşem görüntü çıkıyor ⭐ Xiaomi de Düşünmüştüm Samsung Galaxy S10 Almadan önce Ama Arayüzü Sevemedim sırf bu yüzden tercih etmedim telefonun nedir marka model
Abi sorma ya rezil olmiyalim 🤣🤣🤣🤣 son işte son model 🤣🤣
21 Yaşında mısın? Sende Tesadüfe bak aynı Yaşıtız 🤭😉 Niçin Rezil Olacaksin ki Hiç de olmazsın 😅 Şöyle Bi söz Vardır Her Kullanıcının elinde bulunan Kendisine göre en iyisi olur 😅 şu an benim üstüme de çıktı s22 ultra güncel ama Ben Aramiyorum S10 bilr fazlasıyla donanımlı 😊
Ne bileyim ya işte Samsung 🤣🤣🤣
Evet 21 yaşındayım
iOS 15.6
Memnunum , degıstırsem yine iOS tercıh ederım. Yıllardır bu sistemı kullanıyorum
su an teleofnumdan memnunum ama yavaslamasi halinde 15 veya 16 da ios a gecmeyi dusunuyorum
R. I. P Windows Phone -gözler yaşlı- *pıt*
şu an Android kullanıyorum
Android
Tercihim hep iOS.
Android Kullanıyorum Memnunum