Telefon alamıyoruz napacam bıkkınlık geldi telefonumdan tiksiniyorum?

Samsung j7 prime kullanıyorum 2016 yılında almıştım o zaman iyidir hatta 2019 a kadar iyi götürdü ama şu an 2022 yılındayız ve ben 2016 model bir telefon kulabıyoruz ailem telefon almıyor maddi sebeplerden dolayı sana şu an telefon. Alırsak 3 ay aç kalırız diyor peder 7 yıldır aynı telefonu kullanmak artık bu telefondan tiksiniyorum oyun oynayacak zaman oynasım gelmiyor ve artık nerdeyse midem bulanıyor bu telefonun yüzünü artık görmek istemiyorum ailemde yeni telefon almıyor napacam ben?

Telefon alamıyoruz napacam bıkkınlık geldi telefonumdan tiksiniyorum?
Cevapla