Büyük telefonlar kullanmak ellerimize uzun vadede zarar veriyor olabilir mi?

Artik telefonlarımız neredeyse tablet boyutuna ulaştı. Fakat bu, ekrandaki uzak mesafelere ulaşmak için zorladigimiz baş parmaklarimizda ağrılara ve belki uzun süreler sonunda kronik rahatsızlıklara sebep olabilir. Bununla ilgili ne düşünüyorsunuz? Ne yapmalıyız?

Büyük telefonlar kullanmak ellerimize uzun vadede zarar veriyor olabilir mi?
Cevapla