Kızlar fazla mesaj gelmesi baymıyor mu?

Ulan geçen bir stalk hesap açayım dedim jsjsj açtığım gibi zibilyon tane mesaj gelmeye başladı, ulan hadi mesaj atıyorsunuz da bari şöyle düşünerek falan yazın, selam , nbr merhaba falan yok nerede yaşıyosun 😘 , takılalım mı 😉 bu kadar malango olmayın erkolar ağırdan alın biraz
Kızlar fazla mesaj gelmesi baymıyor mu?
Cevapla