genişliyor o sonsuz karanlık ile ise peki o karanlığın sonunda dışında ne var?
Bence tek gerçek karanlık uzayda olduğu gibi

genişliyor o sonsuz karanlık ile ise peki o karanlığın sonunda dışında ne var?
Bence tek gerçek karanlık uzayda olduğu gibi

Teorik olarak evrenin dışı diye bir şey yok, yani var olan her şey evrenin içerisinde. Buna göre evrenin dışında karanlık ve boşluk da bulunmuyor çünkü mekan ve zaman evrene ait kavramlar
Bizim gözlemleyebildiğimiz evrende trilyonlarca galaksi var, bir de gözlemleyemediğimiz kısmı var
Evren ne kadar büyük? Bunun cevabını da bilmiyoruz, en azından şimdilik
Yaratıcı işin başka bir boyutu... Ben evrenin yaratıldığına inanıyorum
Birden fazla evrenin varlığı veya yokluğu şu anki bilimsel verilerle ispatlanamaz. Soru, evrenin neyin içinde genişlemesiyle alakalı
Örneğin A ve B evrenleri olsun. Teorik olarak bunların birbiriyle bağlantısı yok
Ben bir de çoklu evren baloncuğu teorisinin doğru olabileceğini düşünüyorum
Cevap
2Cevap
1. Kat sema 2. Kat sema bu tür kavramlar islamda var araştırırsan arkadaşa yaptığın yorumda mantığını doğrulayabilirsin sanırım
Evren koca bir Truman Show stüdyosu.
iyi izleyecek film çıktı buradan, teşekkürler. d
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?