Telefon yere düştükten sonra ekranda tepkisizlik gibi hatalar olur mu veya yavaşlama?

Telefonum yere düştükten sonra sanki telefonda bi gariplik varmış gibi hissetmeye başladım. Herhangi bir catlama falan yok ama sanki ekran daha yavaşlamış gibi hissetmeye başladım ve arada sanki bastığım yeri algilamiyormuş gibi düşünmeye başladım sizce bu psikolojikmidir yoksa gerçektende telefonda bir sorun olduğunun gostergesimidir
Güncellemeler
+1 yıl
Tabi bu sadece benim sorunum senin değil bu yüzden bi cevabı çok görüyorsun. Ekonomidede böyle senin cebin yandığı için konuşuyosun paran pulun olsa dikinde olmaz ekonomide ülkede
Güncellemeler
+1 yıl
Herkes kendini düşünür ekonomi kötüyken bile bencil Türk milleti birinci vazifen kazik atmak kimseye yardım etmemek kendini düşünmek senin sorununda olan varsa ona yardım etmek
Telefon yere düştükten sonra ekranda tepkisizlik gibi hatalar olur mu veya yavaşlama?
Cevapla