Güncellemeler
+1 yıl
Bu soruyu trool amaçli paylaştım telefonu aldığım falan yok telefon fiyatlarına bakıyorumdum denk geldim bu resim Shop değil sitesine girip bakabilirsiniz
64 GB lık telefona param yetmiyor o yüzden 256 gb lık alacağım?

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bu telefon modeli eskidi, yeni kasa yeni cihaz al üstelik x modelleri çoğu yeşil ekran face ıd vs kronik arızalı
Troll amaçlı paylaştım zaten almayacağım
Vay anasını avradını sayın seyirciler 18.000 liraya telefon almak helal olsun güle güle kullan
Troll amaçlı paylaştım zaten almayacağım
Benim eşim 10 binden fazla maaş alıyor Askeri personel kendisi elinde Samsung a30 var parasi olan alsın hele bide bekarsan kazancın iyiyse al evlenince istesende alamazsın
@ölümmmeleğiii selam kardeşim dewl12 benim eski hesabım kapatıldı bu yeni hesabım takip eder misin
Şoptur bu ya da başka firmadır ne bileyim garip yanı...
Shop değil hepsiburda sitesine gir bak
256 GB daha pahalıdır. 👍
Bunu organize eden grafiker ne ceza alır şimdi yaa. Ama şu da var bazen dikkat çekmek için özellikle de yapabiliyorlar..
İkinci eldir