Arkadaşlar içinizde, 5 veya 6 seneeden beri Aynı telefonu kullanan var mı? Sakıncası yoksa , Marka? Açıklamayı okuyun lütfen?

Telefonunuzu kaç senedir kullanıyorsunuz?
Degistirenlerde katılabilir, açıklama yapabilir?
Teşekkürler Şimdiden 😌
Arkadaşlar içinizde, 5 veya 6 seneeden beri Aynı telefonu kullanan var mı? Sakıncası yoksa , Marka? Açıklamayı okuyun lütfen?
Arkadaşlar içinizde, 5 veya 6 seneeden beri Aynı telefonu kullanan var mı? Sakıncası yoksa , Marka? Açıklamayı okuyun lütfen?
Cevapla