Yok , yaklaşık 6 seneye yakın aynı telefonu kullanıyorum, hem manevi değeri olmasından, hem de öyle çok teknolojik aleti daha bozulmadan almak gibi bir isteğim gelişmedi.. Seviyorum telefonu mu 😌
Ana Sayfa > İnternet & Teknoloji > Sorular > Arkadaşlar içinizde, 5 veya 6 seneeden beri Aynı telefonu kullanan var mı? Sakıncası yoksa , Marka? Açıklamayı okuyun lütfen?
En İyi Cevaplar