Sosyal medya hesaplarında çok erkek takip eden kızlar çapkın mıdır?
Sosyal medya hesaplarında çok erkek takip eden kızlar çapkın mıdır?
Bu sorunun benzerini dün de cevaplamıştım yine aynı cevapları vereceğim bir kızın veya bir kadının birden çok erkeği takip etmesi sosyal medyada çapkınlık olarak algılanması çok normal ama bunu en iyi kişi kendisi cevap verebilir belki erkek hem cinsleri anlaşamıyordur bir kadınla daha iyi anlaşıyordur iletişim kuruyordur olamaz mı bu da çok normal bir seçim herkesi de aynı şekilde yargılamamak gerektiğini düşünüyorum belki de erkeklere daha kolay iletişim kuruyor veya erkekler kızlara daha kolay iletişim kuruyor olabilir daha rahat açılabiliyordur kendi daha rahat ifade edebiliyordur çok normal bunlar böyle bir genelleme yapmak bana göre çok saçma kişiyi tanımadan yorum yapmamak lazım diye düşünüyorum ama ilk algı tabii ki otomatikman çapkınlıktır normal
Cevap
2Cevap
bilmem benim instagramda takipleştiğim erkeklerin 4 tanesi arkadaşım 3 tanesi kuzenim diğerleri akrabam eniştem falan yabancı hiç bir erkek yok
Evet capkindir diyebiliriz erkekler icinde ayni durum
Sanmıyorum genel de takibe takip ediyor oluyoruz
Çapkın değil de tehlikelidir
Tehlikeli derken ne demek istedin @gecemuhafizi
Yani ne yapacağı belli olmaz
Evet capkın lar aynı sey erkekler İcin de gecerli
Çapkınlıkla ne alakası var? Fazla erkek takip etmek ne zaman çapkınlık oldu smlsökdlaösmsşaşs
Takipçi için?
Değilim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?