Whatsappta online oluş sürelerine bakıyorum. 3 -4 dk yı anladik.. ses kaydi ile konuşuyo uzun sürüyodur.
Ama 14-15 dk nasil online olabilir ya? Ne bunun açıklaması :(
Whatsappta online oluş sürelerine bakıyorum. 3 -4 dk yı anladik.. ses kaydi ile konuşuyo uzun sürüyodur.
Ama 14-15 dk nasil online olabilir ya? Ne bunun açıklaması :(
Konuşurken hep açık bırakıyor işte belki işi vardır o sırada da biriyle konuşurken gir çık yapmasın diye açık kalıyordur. Ya da aynı anda birden fazla kişiyle konuşuyordur birine cevap verirken diğeri yazıyordur falan
Ekran ışığı 1 dk da sönüyo, sürekli elinde olmasi lazim. Bi gün degil bu. Resmen 10 gündür gece gunduz bu sekilde. Cok merak ediyorum kac kisiyle konusuyo, sohbet nasil bu kadar akiyo olabilir ve daha ne kadar sürecek bu hali.
Ben daha onu unutamamisken, devam etmek isterken o nasil bu kadar keyif aldigi sohbetlerde olabilir :(
Cevap
2Cevap
1. Görüntülü arama çevrimiçi göstermiyor
2. Buna neden bu kadar takılıyorsun? Sağlıklı bir durum değil
Ya biliyorum baslikta belirttim görüntülü yapMAdan nasil olabilir diye
Uzun uzun mesajlaşarak. Sohbet akıyordur
Iste buna sasiriyorum :( her gun böyle
Takıldığı birisi ya da eğlenerek konuştuğu bir arkadaşı vardır
Olmasin :(
Pc de açıktır, takip ettiğini biliyordur gıcıklık yapıyordur o da Seni takip ediyordur vs vs
O beni takip etmiyo :( telefondan açık sadece. Ses kaydi ile konusuyo ama niye bu kadar uzun. :( biriyle cok sarmis demek muhabbet ama bu kadar konusacak neleri olabilir ki :(
Sevmiyor çünkü. Umursamiyor. Ugrasmaz benle
Keşke öyle olsa... benim durum çok umutsuz. Tam bi enayiyim hala seviyorum onu
Bir muhabbet fazla sarmıştır
Ama bu 10 gündür hep böyle. Ne sarmış olabilir bu kadar.
Kızla dicem olmıcak
Ya onu biliyorum. Instagramda bir sürü kiz eklemis de 15 dk kesintisiz wp de ne konusuyo yaa. 10 gündür nasil bi muhabbetmis bu
Yeni bulmuştur
goruntulu arama yaparken cevrimici görünmez ki
Ya biliyorum baslikta belirttim ya. Sorumun cevabi olacak yorum kimse yapmamış
Yazmaz o kadar. Ses kaydi atıyor.
10-15 dk nasil bir sey degil ya? Diğer girislero de 6 dk, 8 dk, 14 dk, 4dk falan her girisi böyle uzun. Bu kadar cok konusmazdi :(
Telefonda konuşuyordur sesli
Ses kaydi ile konusuyor whatsapp tan
Ben sesli konustugumda whatsapp üzerinden Online gözüküyorum eminmisin sadece ses kaydı olduğundan
Görünüyor mu? Bilmiyordum onu.
Ama normal arama varken niye ordan sesli tercih etsin ki. Ordan konusacaksa görüntülü konuşur
Ne alaka ben çoğu gorusmemi sesli whatsapp tan yapıyorum ve o sayfadan çıkmadığım takdirde çevrimiçiyim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?