Klavye yazısı yazdığım şeylere 30 defa baksamda illa yanlış oluyor sanal ortamda.


Sanal ortamlarda ki kişilere güvenmek ama ben akıllanmam abi
klavye hatası
Cevap
7Cevap
Hata yapmıyorum
fazlasıyla takintili seviyorum
senden daha önemli mi diyorum birak diyorum olmuyo
yanlışlıkla uygulamadan çıkıyorum
notlara bakarken sayfa aşağı kayıyor
tam sayfayı yenileyip linke tıklayacakken site pat kayıyor yanlış linke tıklıyorum
ölümcül reklamlar vs vs
Teknolojiyi iyi kullanıyorum sıkıntı yok. Arada klavye kendince benden bağımsız hareket eder o kadar. 😃 Kendi haline bıraktım onu da.
Merhaba , hatasız kul olmaz..
Otomatik düzeltme bile düzelteyim yazımı.
Teknolojide hata yapmam.
Bu yüzden genellikle notebooktan bağlanıyorum :)
Yapmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?