ben almıyorum cünkü arayan da yok mesaj atan da yok anam babamı da ben arıyorum zaten yani cebimde fazlalık olmasın diye çoğu zaman markete yürüyüşe falan giderken almıyorum yanıma hiçbir faydası yok telefon icat edilmeseydi en az sıkıntı çeken insan olabilirdim aldığım paketlerin dakikası ve SMS si boşa gidiyor resmen keşke operatörler yapayalnız olan insanlar icin uygun fiyata dakikasız SMS siz internet paketi yapsalar
Dışarı çıkarken telefonunuzu yanınıza alıyor musunuz?
İnternet & Teknoloji konusunda 1,5b cevap paylaştı.
Evet alıyorum genellikle Çünkü Bazen lazım olduğunda navigasyon dan adres bakıyorum gideceğim yeri bilmiyorsam eğer öyle kolay buluyorum Birde olmazsa olmazim resim manzara çekmeyi severim güzel bir görüntü bulursam telefonun kamerası ile oni çekiyorum işte örnek Amasya şelale